Arădenii nemulțumiți de situația parcărilor din oraș pot depune sugestii și recomandări la Primărie

Arădenii nemulțumiți de situația parcărilor din oraș pot depune sugestii și recomandări la Primărie

Arădenii cărora problema locurilor de parcare le dă bătăi de cap pot depune sugestii și recomandări la Registratura Primăriei.

Începând cu miercuri, 11.10.2017, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind parcările:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public al Municipiului Arad – iniţiativa primarului, care poate fi studiat aici: PH aprob. Regulamentului de org și fct. a sistemului de administrare a parcărilor cu plată .

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor de reședință din Municipiul Arad – iniţiativa primarului. Se poate citi aici: PH privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de desfășurare a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor sau remorcilor oprite și staționate neregulamentar pe partea carosabilă, precum și a autovehiculelor abandonate și fără stăpân, de pe domeniul public al Municipiului Arad – iniţiativa primarului,.

4. Proiect de hotărâre privind completarea anexei Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 162/2006 privind gospodărirea Municipiului Arad – iniţiativa primarului.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării studiului de fundamentare privind decizia de concesionare a proiectului „Amenajare parcare subterană Piața Avram Iancu din municipiul Arad” – iniţiativa primarului, care se găsește aici: PH aprob actualiz. studiu fundamentare- decizie concesionare .

Până la data de 24.10.2017, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente. Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 11.10.2017, între orele 8,00 – 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5. Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.

Loading...

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.