Flash news:
 
<< Înapoi


ACUZE/ O investiţie de 2,5 milioane de euro, abandonată în favoarea unor interese clientelare!



25.09.12 de O.T.

La şapte ani de la inaugurare, o investiţie de 2,5 de milioane de euro este ignorată în favoarea clientelei de partid a PD-L Arad.
Astfel, Dorel Căprar, co-preşedintele USL Arad a acuzat într-o conferinţă de presă faptul că linia de tramvai care leagă municipiul de zona industrială de la ieşirea din Arad spre Pecica nu este funcţională, la aproximativ şapte ani după inaugurare! „Construcţia liniei de tramvai a fost finanţată din fonduri europene, într-un proiect accesat de administraţia Popa”, arată co-preşedintele USL Arad, Dorel Căprar. Banii au fost destinaţi modernizării zonei industriale de la ieşirea din Arad spre Pecica, valoarea totală a lucrărilor de infrastructură ridicându-se la 2,5 milioane de euro. Peste un milion de euro a costat numai linia de tramvai, care ar putea fi folosită de aproximativ 10 000 de muncitori care lucrează în zona industrială. Aceasta rugineşte însă, abandonată.
„Sunt convins că la mijloc sunt interesele economice ale celor de la PD-L, interesaţi să le bage pe gât firmelor (n.r. – din zona industrială) mijloace de transport ale unor firme clientelare. Este inexplicabil faptul că nu se foloseşte linia de tramvai realizată din fonduri europene. Toate argumentele pledează în favoarea utilizării liniei: tramvaiul este un mijloc de transport mai puţin poluant; prin utilizarea tramvaiului, se poate decongestiona traficul rutier. Nu cred că se poate pune în nici un fel problema rentabilităţii liniei, atât timp cât sunt mii de muncitori care merg la serviciu în zona industrială, la intervale orare care pot fi uşor controlate. Cred că folosirea liniei de tramvai ar ajuta foarte mult şi Compania de Transport Public. Nu este normal ca interesele firmelor clientelare ale PD-L să fie considerate mai importante decât interesele arădenilor!”, a declarat Dorel Căprar, care a menţionat că folosirea tramvaielor ar fi un câştig şi pentru firmele din zona industrială, care ar plăti mai puţin pentru transportul muncitorilor.
Acesta a declarat că, în acest sens, va sesiza atât Municipalitatea cât şi Compania de Transport Public. În calitate de acţionar al CTP, Municipalitatea ar trebui să aibă tot interesul pentru utilizarea liniei respective, cu toate consecinţele benefice pentru companie care ar decurge de aici. Asta dacă nu cumva la vârful administraţiei locale sunt alte interese, în conferinţa de presă fiind avansat numele societăţii Pito Trans, cea care a contractat cele mai multe curse spre zona industrială.
În plus, a mai spus Căprar, utilizarea tramvaielor pentru transportul muncitorilor şi, deci, scoaterea din schemă a „firmelor clientelare” de transport cu autobuzele ar duce la decongestionarea traficului în special pe relaţia Gară – UTA – Calea Aurel Vlaicu – zona industrială.



Comentarii (16)

... - la 29.09.2012 ora 17:25:35



De la statia de tranvai pana la ultima fabrica din zona industriala mai mananci o pita!!! Comentarii de cacat.... !!! Mai bine ar lasa sa functioneze semafoarele si dupa ora 23.00, macar jumate de ora. Centura taie drumul catre fabrici si chiar nu trec FLUTURI pe acolo , ci multe Tir-uri, asadar , mai sunt altele de rezolvat!!!


Aradean - la 25.09.2012 ora 23:29:05



Am citit aici cateva idei cam stupide. 1. cateva mii de aradeni pot sa mearga in zona industriala cu tramvaiul fix cum merg din Micalaca sau din Vlaicu in centru sau in alta parte. Adica, in mai multe tramvaie. 2. Cei care au spus ca nu platesc autobusele sa stie ca cineva le plateste. Cine plateste autobusele poate sa plateasca deconteze si abonamentele de tramvai!


Mariana - la 25.09.2012 ora 20:58:46



A cui este firma PITO TRANS ?


ghita - la 25.09.2012 ora 19:54:25



raspuns: Ca pe capre !
pt caprar -
la 25 09 2012 ora 17:19

zii tu caprare cum duci cateva mii de muncitori in o ora cu tramvaiele?


florin - la 25.09.2012 ora 19:51:41



Va fi tramvai spre Zadareni.
Cred ca e o minciuna ca se opune Falca. Il va bate cel de sus. A promis ca va fi . Multi credinciosi l-au crezut si votat.


alin - la 25.09.2012 ora 19:29:01



nu va fi tramvai spre Zadareni. Am inteles ca nu vrea Falca. Si o sa scoata si linia spre Vladimirescu sa i-o dea la Iovanut la fier vechi


kocis - la 25.09.2012 ora 19:25:07



Extinderea liniei de tramvai catre Zadareni. Cand incep lucrarile ?


romn - la 25.09.2012 ora 17:25:28



pai a derulat proiectul a luat banii prin firmele care trebuia si acum pa si pu la revedere


pt caprar - la 25.09.2012 ora 17:19:55



zii tu caprare cum duci cateva mii de muncitori in o ora cu tramvaiele?


Gigi - la 25.09.2012 ora 16:55:09



Ok. Or fi sau nu interese, ideea e ca linia aia sa construit si a papat bani pentru a deservi zona industriala. Si sigur ar ajuta multi oameni, chiar daca ar ramane si autobuse in circuit.


        1 | 2    >    >>


Nume:
Comentariu:



Top news




1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100


Conform Clubului Român de Presă, se pot prelua texte din conţinutul articolelor în scop de informare sau pentru revista presei, în limita a 500 de caractere. În acest caz, OBLIGATORIU se va menţiona sursa www.newsar.ro sau NEWS-AR. Reproducerea neautorizată a textelor sau imaginilor de pe acest site cu încălcarea acestor norme este interzisă fără a avea un acord scris din partea REDACŢIEI şi se va soluţiona în instantele de judecată.
  Gura lumii, slobodă!
Gheorghe Falcă nu se dezice cu una cu doua în ceea ce priveşte temperamentul. Gura lumii vorbeşte despre două deplasări

continuare »

  Ultimele comentarii
cotea în 23.08.2014
tarfe proaste , se opereaza de tinere si dupa 50 de ani li se unesc fata cu c ...
Pharmd785 în 20.08.2014
Very nice site!
Pharmg917 în 20.08.2014
Very nice site! cheap goods http://oixypea2.com/qxqsxoq/4.html
Pharmd139 în 20.08.2014
Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]
Pharmd465 în 20.08.2014
Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]
Pharma19 în 20.08.2014
Very nice site! cheap goods
Pharmd823 în 19.08.2014
Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]
Pharme578 în 19.08.2014
Very nice site! cheap goods
Pharmd221 în 17.08.2014
Very nice site!
Pharmk457 în 17.08.2014
Very nice site! cheap goods http://oieapxy2.com/tyaott/4.html

Un ritual folosit în Mozambic împotriva durerilor de cap a fost adaptat în vederea iniţierii în „Mişcarea Populară”.

SEO
ziare
 
contact@newsar.ro
tel: 0745-516915
      0357-425837
      0770-214891
publicitate@newsar.ro
tel: 0745-516915
      0357-425837
      0770-214891