Flash news:
 
<< Înapoi


CORESPONDENŢĂ/ Atlassib oferă călătorii de (ne)uitat!



26.07.12 de Simona Vălan, Italia

Standardele europene nu se lipesc de firma românească de transport internaţional de persoane!
Trăiesc în Italia de aproape şase ani şi am început să mă obişnuiesc cu serviciile din Europa Occidentală iar atunci când am de a face cu firme care se consideră a fi la standarde europene, nivel la care nu ajung decât în pliantele publicitare, mă nemulţumeşte cumplit. Obişnuiesc, atunci când vin în vizită în ţară, să mă folosesc de serviciile celei mai cunoscute firme de transport internaţional din România. Mare mi-a fost mirarea să descopăr că Atlassib, după aproape 20 de ani de la înfiinţare, în loc să ofere servicii măcar normale, dăruieşte experienţe neplăcute, care te fac să îţi doreşti ca respectiva firmă să devină... o poartă închisă spre Europa. Aşa i se va şi întâmpla, dacă nu se va conforma standardelor. Una e să oferi un servicu pe plaiurile mioritice, unde românul închide ochiul, şi alta e să exporţi lipsa de profesionalism, fără manual de utilizare, în ţări occidentale în care călătorul european care nu cunoaşte România şi „românismul” rămâne interzis. Atlassib trebuie să puna în practică cea ce a publicat pe propriul site în şase limbi: „Siguranţa, confortul şi rapiditatea sunt dezideratele Atlassib. Fiecare călător urcat în autocarele Atlassib este un oaspete, căruia noi căutam să-i oferim cât mai multe servicii şi un confort la standarde europene”.

Infernul pe roţi
Călătoriile suportate cu autocarele agenţiei Atlassib m-au întors în trecut – atunci când trebuia să accepţi ceea ce ţi se oferea, pentru că nu exista alternativă. Am ales Atlassib pentru comoditate – şi mult am greşit. Cum am pus piciorul în autocar mi-am dat seama ca voi avea parte de un drum de neuitat. Înăuntru era infernul. Sistemul de aer condiţionat era defect şi geamurile nu se puteau deschide. O saună pe roţi. Despre o posibilă reparaţie nu ne-a informat nimeni, ne-am trezit la câţiva kilometri de Padova, într-o zona industrială, daţi jos din autocar pentru patru ore lungi ca ziua neagră de post: fără apă, fără mâncare, uitaţi pe marginea drumului în aşteptare ca mijlocul de transport european să fie reparat. Service-ul se afla peste drum. Nici unul dintre călători nu a înţeles de ce nu ne-a fost permis să rămânem în sala de aşteptare a autogării firmei în care, cu jumătate de oră înainte, făcuserăm pauza prevăzuta de trei sferturi de ceas. Printre călători se aflau şi copii, dar nici măcar ei nu au trezit vreun interes echipajului... Trecuseră cinci ore de când devenisem călător Atlassib şi mă aflam la doar 150 de km de casă. Mai că aş fi pornit pe jos! Luaţi la întrebări, dispecerul şi şoferul îşi driblau unul altuia responsabilitatea. Staff-ul cursei susţinea că dispeceratul a decis să nu rămânem în sala de aşteptare, adică – spunem noi – a hotărât să ne ţină în soare, fără a ne oferi condiţiile minime pentru necesităţile fiziologice, în timp ce agentul serviciului Reclamaţii sublinia că şoferul are toată răspunderea. Odată reparat autocarul, nici trilurile manelelor date aproape la maxim, pe care nu am reuşit să le acopăr cu căştile pe care mi le-am împins adânc în urechi, nu mă mai deranjau după experienţa avută. Unii călătorii îşi spuneau: „Aceasta e ultima oară când mai circul cu Atlassib!”. Aş fi zis şi eu acelaşi lucru, dar cumpărasem bilet dus-întors şi nici măcar nu bănuiam ce emoţii avea să îmi pregătească Atlassib la întoarcerea în Occident.       

Întoarcere cu peripeţii
După nici o luna de şedere în ţară, soseşte şi ziua programată pentru întoarcerea în Italia. Mă prezint, aşa cum mi-au solicitat angajaţii de la ghişeu, cu o oră înainte de orarul de plecare prevăzut în program. Aflu cu surprindere că autocarul este deja pe peron, şi respir uşurată, alimentându-mi iluzia că aş fi scăpat de neplăceri. Ajung la autocar, dau documentele de îmbarcare, îmi codifică bagajele, iar când soseşte momentul să urc efectiv, să-mi ocup locul, şoferul îmi sugerează să aştept să se întoarcă toţi pasagerii care sunt în pauza de prânz. Aştept liniştită, în faţa autocarului. După nici o jumătate de oră, şoferul anunţă plecarea, dau să urc pe uşa din mijloc, dar lumea din faţa mea nu înaintează. În sfârşit urc, dar ce să văd? Nu mai există nici un loc liber. Păi, cum e posibil, domnilor? Or fi vândut mai multe bilete decât locurile avute, sau câţiva călători au greşit autocarul – îmi spun angajaţii Atlassib. Nu mă conving, pentru că pe biletul fiecăruia e scris numărul atocarului repartizat. Schimb dur de replici, călătorii fără scaun ripostează. La fel fac şi eu. Şoferii iau lista cu călătorii, o citesc, ar trebui să fie un rest de cinci locuri libere. Şoferii coboară, se duc la dispecerat, se întorc şi... minune!: soarta unui număr important de călători a fost greşit stabilită de programul de calculator. Aşa să fie? Probabil, până şi calculatoarele au fost infectate cu virusul „deserviciului” Atlassib. Pagina oficială spune aşa: „Urmare a efortului continuu depus de cei peste 1000 de angajati şi a dorinţei celor doi asociaţi de a fi cei mai buni, Atlassib este, astăzi, cel mai mare transportator internaţional de călători din România”.  O fi cel mai mare transportator, dar mare nu este sinonim cu bun!
Oricum, vă las pe dumneavostră să trageţi concluziile, nu înainte de a va spune că asemenea peripeţii într-o firmă europeană nu sunt permise!



Comentarii (4)

marius - la 08.09.2013 ora 17:40:15



Nu numai atlasibul este jegos ci si o alta societate din olt mai jalnica se numeste edivis.toate aceste companii nu au decît ghene de gunoi.eu unul folosesc aviomul costa mai multicel dar ai calitate si rapiditate.


Sorin - la 26.07.2012 ora 15:39:21



si eu am fost in Italia si autocarul era la capacitate maxima desi trebuiau sa lase cinci locuri de rezerva poate naste cineva pe drum sau se dedubleaza, multiplica etc!


... - la 26.07.2012 ora 11:59:21



Pai ...si ce ? Ia ciocu mic...de era carabulea cu voi in autocar sa vedeti ce va va facea...


Mda... - la 26.07.2012 ora 09:05:55



Din pacate este cat se poate de adevarat...


Nume:
Comentariu:



Top news




1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100


Conform Clubului Român de Presă, se pot prelua texte din conţinutul articolelor în scop de informare sau pentru revista presei, în limita a 500 de caractere. În acest caz, OBLIGATORIU se va menţiona sursa www.newsar.ro sau NEWS-AR. Reproducerea neautorizată a textelor sau imaginilor de pe acest site cu încălcarea acestor norme este interzisă fără a avea un acord scris din partea REDACŢIEI şi se va soluţiona în instantele de judecată.
  Gura lumii, slobodă!
Gheorghe Falcă nu se dezice cu una cu doua în ceea ce priveşte temperamentul. Gura lumii vorbeşte despre două deplasări

continuare »

  Ultimele comentarii
cotea în 23.08.2014
tarfe proaste , se opereaza de tinere si dupa 50 de ani li se unesc fata cu c ...
Pharmd785 în 20.08.2014
Very nice site!
Pharmg917 în 20.08.2014
Very nice site! cheap goods http://oixypea2.com/qxqsxoq/4.html
Pharmd139 în 20.08.2014
Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]
Pharmd465 în 20.08.2014
Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]
Pharma19 în 20.08.2014
Very nice site! cheap goods
Pharmd823 în 19.08.2014
Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]
Pharme578 în 19.08.2014
Very nice site! cheap goods
Pharmd221 în 17.08.2014
Very nice site!
Pharmk457 în 17.08.2014
Very nice site! cheap goods http://oieapxy2.com/tyaott/4.html

Un ritual folosit în Mozambic împotriva durerilor de cap a fost adaptat în vederea iniţierii în „Mişcarea Populară”.

SEO
ziare
 
contact@newsar.ro
tel: 0745-516915
      0357-425837
      0770-214891
publicitate@newsar.ro
tel: 0745-516915
      0357-425837
      0770-214891