BĂTAIE de JOC la LIDL! Un CLIENT a rămas ȘOCAT!

BĂTAIE de JOC la LIDL! Un CLIENT a rămas ȘOCAT!

Un străin aflat în România le-a scris indignat nemților de la Lidl după o vizită într-unul din magazinele firmei.

Bărbatul a fost șocat că prețurile de la Lidl din România sunt cu 50% mai mari decât în țara sa, asta în contextul în care românii câștigă mai puțin decât compatrioții săi. Acesta le-a scris managerilor de la Lidl, revoltat de diferențele pe care le-a simțit și el la buzunar.

Michal Pycela este un polonez care trăiește în România. Bărbatul a fost șocat să vadă că în România Lidl practică prețuri cu 50% mai mari decât în țara sa natală.

„Hei, Lidl! Ai FOST magazinul meu preferat din Polonia. Prețurile sunt bune, calitatea o bate pe cea de la Biedronka (polonezii vor înțelege), dar îmi displace profund ce faci în România. Ieri, un prieten din Polonia mi-a spus că organizezi Săptămâna Franceză (perioadă în mare prețurile la produse din Franța sunt promoționale – n.r.) cu produse și prețuri bune. M-am decis să verific și eu. Știu că prețurile din România sunt în general MAI MARI decât cele din Polonia la multe și multe produse (în special la cele de bază precum: lapte, pâine și carne), dar NICI CHIAR AȘA! Ai două EXEMPLE de produse cu diferențe de preț de 50% între România și Polonia! Poți să îmi explici, te rog, cum este posibil ca oamenii să plătească MAI MULT, când ei câștigă MAI PUȚIN?

PS: Un leu echivalează cu 1 zlot (Bine, este 0,9571 zloți)”, a scris bărbatul pe pagina de Facebook (sublinierile îi aparțin – n.r.).

Acesta a postat și două exemple: brânza Camembert costă 9,99 de lei în România, în timp ce clienții polonezi cumpără același produs, la aceeași cantitate, de la același producător și magazin la doar 6,66 de zloți. La buletele de cartofi, diferența este de la 6,99 lei în România, la 4,44 zloți în Polonia.

Cu toate că românii au remarcat faptul că prețurile din România sunt mai mari decât în țări cu un nivel de trai mai ridicat, deși produsele sunt identice, întotdeauna s-a ridicat problema subiectivismului.

Cei de la Lidl au încercat să răspundă acuzațiilor afirmând că prețurile sunt influențate de taxe.

„Michal, îți mulțumim că ești interesat de oferta noastră. Referitor la întrebarea ta, noi ne străduim pe cât posibil să păstrăm prețurile la un nivel convenabil pentru clienții noștri, dar comparând prețurile, ar trebui să iei în considerare diferențele privind taxele (naționale – n.r.) și costurile logistice. Sperăm că răspunsul nostru a fost de ajutor și îți dorim o ședere plăcută în România”, au scris reprezentanții companiei.

Lidl a fost, recent, în centrul unei anchete a presei germane, care a arătat că rețeaua en-gross si en-detail primește finanțări de la Banca Mondială pentru a „îngropa” economia locală.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.