Cum îşi bate joc Regionala CFR Timişoara de banii cetăţenilor în cea mai modernă gară din România (FOTO)

Cum îşi bate joc Regionala CFR Timişoara de banii cetăţenilor în cea mai modernă gară din România (FOTO)

Gara cea nouă din Arad dar nedată (încă!) în folosinţă ne costă de pe acum. Cel puţin la consum de curent electric, noul pasaj al gării (cel cu scări rulante, dar şi cu scări „normale”, pentru amatorii de mişcare), prevăzut cu numeroase corpuri de iluminat, îngroaşă veniturile furnizorului de energie.

Iar pentru ca facturile pe care Regionala CFR Timişoara le plăteşte acestuia să fie cât mai mari, becurile ard şi ziua în noul pasaj al celei mai moderne gări din România, chiar dacă nu luminează (nici măcar noaptea!) paşii vreunui călător.

„Tot timpul ard aşa, zi şi noapte. Dar pe acolo nu trece nimeni, că e închis”, ne-a şoptit un angajat al unei companii private de transport feroviar.

În concluzie, arădene, române, iată cum Regionala CFR Timişoara, parte a CFR – compania aceea mare, de stat, falimentară şi nereformată nici după 25 de ani! –, îşi bate joc de banii tăi. Zi şi noapte!

  1. frumos n-am ce spune………

    Raspunde
  2. Sunt probleme mult mai mari la gara din Arad. Trenurile internationale sunt anuntate ca pleaca din statie cand nici nu au venit, intarzierile de cele mai multe ori nu sunt anuntate. La trenurile internationale daca suni cu jumatate de ora inainte ca acestea sa fie programate sa soseasca nu stie nimeni daca au sau nu intarziere… Cat priveste conditiile de calatorie, in marea majoritate a cazurilor sunt jalnice. Frig,toalete mizerabile,sistemele de supraveghere din vagoanele cuseta nu functioneaza,intarzieri…

    Raspunde
  3. acele lucrari sant preluate , deci garantia curge , pai nu va e clar se asteapta ca perioada de garantie sa se termine , pentru ca firma constructoare sa nu mai aibe si alte costuri .

    Raspunde
    • peste vre-o 2 ani , dupa ce se termina garantia , va venii un barzaun de la ministerul transporturilor sa ne spuna ca nu a fost respectat planul si va trebui sa fie facuta o reparatie capitala pe banii nostrii care ne va costa de 2 ori mai mult decat constructia initiala

      Raspunde
  4. Te felicit pt articol si te invit dimineata in gara sa vezi cum ocolesc oamanii 800 metri zilnic sa ajunga la trenuri si bineinteles sa vezi cum tenurile privare Regiotrans sunt garate in fata celor de la cfr si a celor internationale!!!! Sunt foarte multi angajati ai cfr Infrastructura care lucreaza si la privat!!! Din pacate organele abilitate dorm sau sunt si ele parte in aceasta ´afacere ´.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.