ULAL, în cazul contractelor cu RETIM: „Proprietarii NU AU NEVOIE de nici un intermediar”

ULAL, în cazul contractelor cu RETIM: „Proprietarii NU AU NEVOIE de nici un intermediar”

Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative (ULAL) Arad a dat publicităţii o nouă informare privind contractul de prestare a serviciului de salubrizare pe care SC RETIM Ecologic Service SA a încercat să-l bage pe gâtul administratorilor de la blocuri.

„În urma numeroaselor apeluri telefonice și întrebări privitoare la noul contract de prestare a serviciului de salubrizare primite de la administratori și președinți de asociații de proprietari, ULAL Arad face prezenta informare:

Administratorul de condominiu este angajatul asociației de proprietari și nu are dreptul legal de a semna contractele încheiate cu furnizorii/prestatorii de servicii în numele și pentru asociația de proprietari.

Proprietarii dintr-un condominiu nu au nevoie de nici un intermediar pentru a-și încheia contractul direct cu prestatorul serviciului de salubrizare la fel ca proprietarii de case.

Pentru neplata serviciului de salubrizare este răspunzător strict beneficiarul serviciului, iar nu asociația de proprietari, care are ca obiect unic gestionarea părților comune conform Legii nr. 230/2007”, se arată într-un comunicat de presă al ULAL Arad.

„Ar fi normal ca SC RETIM Ecologic Service SA să trimită proprietarilor din condominii contractul prin poștă astfel cum procedează și ceilalți furnizori de servicii, precum furnizorul de electricitate, gaz, ș.a.m.d. pentru ca acesta să poate fi citit si analizat înainte de a fi semnat”, a completat Dorina Lupșe, președintele ULAL Arad.

 

  1. Sunt de acord cu propunerea doamnei Lupșe.Contractele să fie trimise prin poștă la sediul asociației de proprietari,iar președintele asociației ca reprezentant legal, să le aprobe prin semnătură, așa cum cere legea.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.