Potrivit Primăriei Municipiului Arad, în conformitate cu prevederile art. 18 alin. (1) din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali „până cel mai târziu cu 45 de zile înaintea datei scrutinului, cetăţenii cu drept de vot care şi-au stabilit reşedinţa în circumscripţia electorală în care au loc alegeri pot solicita primarului, pe baza actului de identitate, înscrierea în Registrul electoral cu adresa de reşedinţă pentru scrutinul respectiv”.
Cetățenii interesaţi se pot adresa pentru depunerea cererilor Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Administraţie Publică Locală (camera 37) de luni până joi, între orele 9-17,00, şi vineri, între orele 9-14,00.
Modelul cererii se află pe site-ul www.primariaarad.ro secțiunea „Alegeri locale 2016”. La cererea tip cei interesaţi vor anexa o copie a actului de identitate, precum și o copie a dovezii de reședință.
Lasă un comentariu