Nu mai puţin de 80 de sesizări au ajuns într-o singură zi la Primăria Arad prin intermediul aplicaţiei My Arad. O mare parte dintre acestea au fost deja preluate şi vor primi răspuns zilele următoare.
Cele mai multe sesizări fac referire la refacerea străzilor sau aleilor şi la maşinile parcate neregulamentar sau abandonate pe domeniul public, dar nu au lipsit nici cele care vizează salubrizarea străzilor, câinii comunitari sau toaletarea copacilor.
Unii utilizatori ai aplicaţiei au făcut chiar propuneri: Aradul duce lipsa unui parc fitness în aer liber. Foarte multă lume este interesată de acest sport, antrenamentul cu greutatea propriului corp (exercitii calistenice), dar nu au unde să îl practice. Aradul are nevoie de un asemenea loc pentru antrenamente (calisthenics park).”
Primăria Municipiului Arad are la dispoziţie un termen de soluţionare al problemelor semnalate de maximum 30 de zile, timp în care sesizările nesoluționate sunt vizibile pe hartă. În schimb, sesizările rezolvate rămân pe hartă numai 5 zile de la data soluționării lor.
Vă reamintim faptul că de aproximativ trei săptămâni arădenii care observă o problemă o pot raporta direct primăriei prin intermediul aplicaţiei My Arad. Acest serviciu este gratuit şi foarte uşor de folosit.
Paşii pe care trebuie să-i urmaţi sunt:
Pasul 1: Accesaţi adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.
Pasul 2: Completaţi datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).
Pasul 3: Aşteptaţi soluţionarea sesizării dvs.
Prin intermediul aplicaţiei My Arad puteţi raporta diverse probleme din oraș legate de: iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), maşini abandonate sau parcate neregulamentar, salubrizarea străzilor, toaletare copaci şi întreţinere gard viu, ordine publică, solicitare locuinţă, revendicări în baza legii 10, comerţ ambulant, probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgenţă.
Lasă un comentariu