De luni 5 aprilie, pacienții internați pe secțiile Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad sau aparținătorii acestora pot sesiza, în timp real, orice nemulțumire legată de tratament, condiții sau asistență medicală.
„Principala noastră preocupare este grija pentru siguranța și sănătatea pacientului precum și a personalului medical. În acest sens facem eforturi susținute pentru a asigura toate cele necesare pentru tratamentul și îngrijirea medicală adecvate. Uneori apar neînțelegeri între pacienți și personalul medical sau între aparținători și personalul medical. Am considerat că punând la dispoziția cetățenilor acest număr de telefon prin care să ne aducă la cunoștință dificultățile pe care le întâmpină, pe parcursul spitalizării, vom putea verifica și rezolva, de îndată, fiecare situație. Vă rugăm să apelați cu încredere la acest număr de telefon atunci când aveți o problemă”, a declarat Florina Ionescu, managerul interimar Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad.
Începând cu data de 5 aprilie, de luni până vineri în intervalul orar 9 – 15 cetățenii care vor să sesizeze o problemă leagtă de spital pot suna la numărul de telefon: 0754 22.10.90. De asemenea, în afara intervalului menționat pot lăsa mesaje scrise, la același număr de telefon. Pacienții sau aparținătorii au posibilitatea să sesizeze problemele cu care se confruntă în spital și în scris, prin intermediul paginii de internet a spitalului – www.scjarad.ro, pe secție sau la secretariatul unității.
[…] post Pacienții internați la Spitalul Județean Arad pot sesiza, în timp real, orice nemulțumire legat… appeared first on […]