Aproximativ două sute de persoane care se întorceau din Antalya au așteptat minute bune la coadă, pe Aeroportul Internațional Arad, până când angajații Poliției de Frontieră au început verificarea pașapoartelor.
Inițial, aeroportul i-a întâmpinat cu ghișeele închise pe turiștii care se întorceau din Antalya, din cauza unui incident cu pașaportul unei persoane care făcea îmbarcarea pentru Turcia.
Ulterior, a sosit un angajat al Poliției de Frontieră dar, spre ghinionul său și al turiștilor care vociferau, nu funcționau calculatoarele. Într-un final, a reușit să rezolve problema și oamenii au putut trece de control.
S-a ivit însă o alta, la banda unde oamenii așteptau bagajele. Din cauza faptului că mergea greu controlul pașapoartelor, bagajele rămâneau neridicate și ajungeau să facă ture pe bandă, de nenumărate ori, aceleași geamantane. Situația a fost rezolvată de călătorii care așteptau. Aceștea au luat bagajele de pe bandă și le-au așezat jos, astfel încât să poată ajunge pe bandă și alte geamantane.
La situația prezentată mai sus se adaugă și faptul că persoanele care-i așteptau pe turiști au fost ținute afară, în căldură, nefiind lăsate să intre în sala de așteptare a aeroportului.
din pacate pentru mine ,am fost astazi primita asa cum ati precizat si dupa minunatul concediu din Turcia ,am primit dusul rece …hei trezeste -te esti in Romanica ,vrei sa fie ca afara ,nu se poate …asa ca data viitoare zbor din Timisoara sau Budapesta ,
Mai Lucia… dar de ce nu ai ramas in Turcia sau zbor in alta tara… „Romanica” nu are nevoie de persoane ca tine care numa comenteaza de tara natala.
Ce ai facut tu ptr. tara asta?
‘măi’ panaramă.. e dreptul fiecăruia să comenteze când se consideră neîndreptățit, chiar pe bună dreptate în cazul ăsta.. ce-a făcut pentru țara asta..? da’ tu ce Christos ai făcut pentru țară..? cu mentalitate de genul ăsta, chiar nu-i de mirare că suntem unde suntem; exact unde ne e locul..
Dar tu ce ai făcut pentru tara asta dacă e până acolo? Nu cred că are nici o legătură cu subiectul oricum și nici nu interesează pe nimeni.Datorita mentalității pe care o au unii gen „nu îți convine,muta-te în altă țară” încă e permis să se întâmple așa ceva.Suntem cetățeni ai unei țări civilizate,am plătit pentru aceste servicii și avem tot dreptul să fim tratați cu respect in primul rând.Si trebuie să luăm atitudine când vedem că lucrurile nu sunt așa cum ar trebui sa fie tocmai pentru că ne pasă și nu vrem sa ne mutam in Turcia sau in altă țară,vrem să trăim frumos in țara noastră.
destule am facut si fac,dar nu eu sunt subiectul, era despre a lua atitudine ca cetatean cu drepturi si indatoriri ,atunci cand lucrurile nu merg din cauza neorganizarii
Timisoara nu e tot in romania? ;))))
tot in Romania ,numai ca acolo sunt organizati
Ce pula calului de pretentii poti sa ai de la un sat condus de falca ?
Lasa ca nu ai dat bani nici pt biletul dus nici pe cel de intors. Sa nu mai zicem nimic de faptul ca ai si fost cazat gratis ca sa faci reclama agentiei de turism, asa cum ati fost toti ziaristii la lucru saptamana aceasta. Acum te plangi de 10 min de astetare? Halal, tipic cetateanului acestei tari. Daca ar fi sa pleci din nou maine, la fel, gratis, ai face-o. Altfel nici din oras nu iesi. Ati scris in caietul de reclamatii si sugestii propuneri de imbunatatire? Ati propus niste idei in urma celei intamplate? Ati intrebat reprezentatii vamii de ce au fost probleme? Binenteles ca nu! 3 poze tremurate, un articol scris probabil dupa o saptamana de betie, jalnic, mai prost decat o compunere de clasa 5-a. Fi mandru ca ti-ai facut datoria de roman, vesnic nemultumit.
Fii mândru, se scrie. Si, apropo, toate calatoriile gen infotrip sunt gratuite. Sunt calatorii de documentare. Platesti doar taxele de aeroport. Si scrii apoi impresiile. Asta nu are de a face cu autoritatile romane care isi dovedesc in continuare incompetenta si miserupismul. Nu stiu la ce dracu le mai platim salariile. Daca agentiile de turism si tur operatorii si-au facut foarte bine treba, autoritatile au dat o palma la un rahat. Asta dupa ce la plecare s-au infoiat in pene de parca erau de la Prestige sau Calypso (firme pentru care avem tot respectul). In rest, numai de bine!
Labă tristă ce semnezi că un veritabil analfabet cu ,,x,,Faptul că în viața ta mizeră ai călătorit cu rata te îndreptățește să fii mulțumit de serviciile mizere oferite de cei ce-ți dau să mănânci.Că acuzi niște oameni de faptul că-și permit să-ți critice stăpânii,jignind fără nici o reținere denotă micimea caracterului tău infect stârpitură.
Presa a semnalat o situatie de tot rahatul. nu e rolul ei sa scrie in caietul de reclamatii. iar autoritatilor romane ar trebui sa le fie rusine. toti si-au facut treaba (agentiile de turism, tur operatorii) mai putin ele.
Ceva functionar platit regeste gandeste mai mult de doua secunde cand trebuie sa dea drumul unei entitati gen aeroport ? Respectivul functionar a luat in considerare capacitatea functie de numarul de pasageri dintr-un avion de pasageri ?Cati neuroni viabili trebuie sa ai pentru a incropi o sala de asteptare pentru 50 de persoane , cand orice avion are peste 100 si de regula depaseste 200 ? Cati neuroni i-au decedat in urma gandirii profunde pentru a materializa o banda pentru doar 20 de bagaje , intr-o sala in care incap tot cam 20 de persoane ?