Activitățile cu publicul la Compania de Apă Arad se vor desfășura cu precădere telefonic și electronic.
Compania de Apă Arad anunță că, în contextul prevenirii contactării și răspândirii virusului SARS-CoV-2, pentru protecția clienților și a angajaților, activitățile cu publicul se vor desfășura cu precădere telefonic și electronic. Accesul utilizatorilor va fi permis doar la casierii, pentru plata facturilor și în situații excepționale, utilizatorii vor avea acces controlat.
Biroul Relații Clienți Contracte se va ocupa cu promptitudine de toate solicitările, însă acestea vor fi trimise, prin email, la următoarele adrese:
clienti@caarad.ro
clienti.avize@caarad.ro ( documentații branșamente apă/ racorduri canal)
contracte@caarad.ro ( încheiere/ probleme legate de contracte de furnizare apă )
Telefonic există posibilitatea de contact la numarul: 0257/270843, interior 5 sau 6 – pentru relații clienți sau interior 7 – contracte.
Plata facturii se poate face :
– Online- pe site-ul www.caarad.ro, PLATĂ DIRECTĂ FACTURĂ
– La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți
– Numerar și card : BCR
– ATM – BCR
– La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
– Internet Banking: BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
– Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
– Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie
Angajații CAA sunt la dispoziție și la numerele de telefon:
0257/ 234883, 0257/ 281373 Dispecerat Apă- Canal
Foto: Arhivă
Lasă un comentariu