O investiție de 700.000 euro, 600 mp și peste 5000 de produse – aceasta înseamnă AGRONOMO la Arad, un showroom smart de reprezentanță STIHL și alte 13 branduri de top, lideri mondiali în domeniu.
Povestea din spatele afacerii sună așa: Victor Pop, un tânăr de 30 ani din Arad, reprezentant al noului val de smart manageri, a deschis cel mai complet centru de motoutilaje, utilaje agricole, scule profesionale, fitofarmacie, spații verzi, tehnică de irigații și service autorizat.
Absolvent al Facultății de Automatică și Calculatoare, tânărul antreprenor și-a dedicat eforturile și profesia tehnică pentru a crea un showroom ridicat celor mai înalte standard.
AGRONOMO este reprezentant etalon al liderului mondial german STIHL și al altor 13 branduri renumite de top: Honda, Makita, Karcher, BCS, Metabo, Hunter, Rainbird, Glissando, Solarex, Bayern, Castellari, Stocker și Fiskars.
Magazinul este dispus pe două nivele, ce cumulează aproximativ 600 mp.
Primul nivel deschide showroom-ul propriu-zis care etalează un număr de peste 5 000 produse profesionale premium în domeniile: peisagistică, horticultură, agricultură, silvicultură, curățenie exterioară, tehnică de irigații, construcții și mentenanță.
Al doilea nivel este destinat serviciilor administrative care oferă suport în cel mai performant mod.
Investiția totală AGRONOMO în showroom ajunge la 700.000 euro.
De remarcat, că AGRONOMO nu este doar un concept ce vinde, ci dispune de servicii integrate și autorizate de închiriere sau prestare. Așadar, procesul de vânzare/service devine o experiență premium unică pe care Victor Pop dorește să le-o ofere clienților din Arad și nu numai.
„În 2020 ne propunem o creștere de 100%, datorită creșterii gamei de produse și servicii integrate sub umbrela unui singur brand – AGRONOMO. Ne bazăm pe noile concepte implementate și integrarea acestora într-un sistem bine pus la punct (prezentare, customer service, soluții inteligente, service, prestări servicii). Parte din viziunea noastră este să oferim servicii extraordinare, sprijin deplin, calitate superioară și o gamă completă de soluții și unelte, utilaje și scule pentru clienți, meseriași și profesioniști”, a declarat Victor Pop, Director Sales & Marketing.
Trebuie spus că Victor Pop a perfecționat afacerea tatălui său prin tehnologia smart care stă în spatele showroom-ului AGRONOMO, continuând tradiția prin inovare. De remarcat, că magazinul este automatizat și controlat de pe telefonul propriu, de la intensitatea luminilor până la măsuri de securitate.
„Tehnologia de tip «casă inteligentă» îmbunătățește serviciile pe care le prestăm. Urmărim să fim centrul unic în Arad care pune la dispoziția clienților noștri toate elementele necesare pentru eficientizarea timpului și a muncii, ridicarea randamentului și optimizarea costurilor pentru a putea fi partenerul lor de succes”, a precizat Victor Pop.
Ce reprezintă AGRONOMO
AGRONOMO reprezintă o afacere de familie cu succes în domeniu de peste 2 decenii, având peste 1000 clienți satisfăcuți de produsele și serviciile oferite, pornită din dorința de a oferi calitate și performanță pe o piață în dezvoltare.
Înființată în 1994 de către tatăl Pop Gigi în garajul blocului în care locuiau, compania oferea exclusiv reprezentanță STIHL (lider mondial în motoutilaje profesionale). Odată cu ascensiunea pe piață, firma și-a dezvoltat gama de utilaje și servicii (gamă completă de utilaje de gradină, peisagistică, horticultură și amenajări spații verzi, înființări plantații) cu service autorizat.
Victor Pop a dorit ca afacerea sa să reprezinte un nou capitol actualizat secolului 21, în povestea cu tradiție a familiei sale.
AGRONOMO pune la dispoziția clienților toate elementele necesare pentru eficientizarea timpului și a muncii, ridicarea randamentului și optimizarea costurilor pentru a putea fi partenerul lor de succes: unelte, utilaje și scule din game profesionale și branduri premium, piese de schimb și consumabile, consultanță și asistență tehnică, training specializat, mentenanță și service autorizat, curățătorie dedicată, fitosanitare (îngrășăminte/tratamente), înființări de plantații, amenajări/ întrețineri spații verzi și închirieri de utilaje.
În prezent, misiunea AGRONOMO este să ofere o experiență premium care satisface cerințele clienților printr-un sistem complet de servicii și produse profesionale premium în domeniile: peisagistică, horticultură, agricultură, silvicultură, curățenie exterioară, tehnică de irigații, construcții și mentenanță.
Despre STIHL
Compania STIHL a fost înființată în 1926 de către Andreas Stihl. Acum, după mai bine de 90 de ani, grupul STIHL asigură aproximativ 8000 locuri de muncă, incluzând 370 proiectanţi şi ingineri. Firma are peste 35.000 de distribuitori autorizaţi în mai mult de 160 de ţări şi, datorită calităţii superioare a produselor şi serviciilor oferite, STIHL a devenit alegerea preferată a profesioniştilor şi a pasionaţilor de grădinărit din toată lumea.
În 1997 ca urmare a dezvoltării reţelei de distribuţie şi a pieţei de motoutilaje, Grupul STIHL ia decizia înfiinţării unei firme proprii în România, cu sediul în Bucureşti.
Din portofoliul STIHL actual face parte o gamă completă de motoferăstraie, motocoase, foarfeci de gradină, emondoare de înălţime, suflante, pulverizatoare, tocătoare cu sac colector, curăţătoare, precum şi maşini de debitat şi burghie. În plus, pentru siguranţa utilizatorului, STIHL oferă o linie specială de echipament de protecţie. De asemenea, comercializăm sub marca VIKING o gamă completă de produse pentru îngrijirea grădinii şi a spaţiilor verzi, precum maşini şi tractoraşe de tuns iarba, tocătoare de grădină şi motocultoare.
La nivel mondial STIHL a raportat recent o creștere a business-ului de 1.5%, atingând un nivel de 3,78 miliarde de euro în 2018. În același timp, nivelul investițiilor realizate a fost de 324 milioane de euro.
În prezent STIHL a depășit 220 DE DISTRIBUITORI ÎN ROMÂNIA, care operează în total în peste 300 de magazine în toată țara.
Lasă un comentariu