Retailerul german Lidl a înregistrat anul trecut în România, cu o rețea de 192 magazine, o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei, în creștere cu 21,5% comparativ cu 2014 și un profit net de 172 milioane de lei, de 2,8 ori mai mare.
Ca urmare, a decis să deschidă un nou magazin. Este vorba despre unul online prin care va vinde utilizatorilor multe beneficii turistice. Pentru acest magazin online, Lidl colaborează cu TravelCentral și Karpaten Turism.
Clienții pot, astfel, cumpăra vacanțe în Delta Dunării, Grecia, Bulgaria, Spania, Turcia, Italia, India, Maroc, Republica Dominicană.
„Ca o urmare firească a dezvoltării Lidl în România și din dorința de a ne surprinde în mod constant clienții cu oferte inedite, aducem pe piața românească Lidl Tour. Prin pachetele turistice pe care le promovăm, dorim să le oferim românilor posibilitatea de a se bucura de călătorii minunate alături de cei dragi, din care să se întoarcă cu un bagaj plin de momente frumoase”, a declarat Frank Wagner, președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Lasă un comentariu