Oficialii de McDonald’s au făcut un anunț care-i vizează în mod special pe copii și pe părinții acestora.
Frica de clovni este un fenomen ciudat, întâlnit cu precădere la copii, dar și la adulți. Pentru copii, clovnul este un individ impunător și neobișnuit, astfel că experiența intâlnirii, la care se adaugă mulțimea gălăgioasă și mediul aglomerat al petrecerilor și circurilor, pot copleși copilul, devenind o experiență înfricoșătoare. Frica de clovni din copilărie poate fi împrospătată la maturitate de imaginea media care prezintă clovni malefici, în cărți sau filme de groază.
Nu vom mai vedea atât de des clovni înfiorători!
McDonald’s și francizele de pe piețele locale sunt conștienți de climatul actual în jurul valorii de observare a clovnilor în comunități și, ca atare, sunt atenți în ceea ce privește participarea lui Ronald McDonald la evenimente, conform declarațiilor purtătoarei de cuvânt a companiei, Terri Hickey.
Pentru o lungă perioadă de timp Ronald McDonald a fost un simbol recunoscut la nivel global, sinonim cu gigantul fast-food, dar clovnul nu a apărut proeminent în reclamele McDonald’s din ultimii ani.
„Acest lucru nu înseamnă că Ronald McDonald nu va mai apărea deloc, doar că aparițiile sale vor fi limitate pentru moment”, a afirmat Hickey.
Sursa: CNN
Bata-l D-zeu pe Pennywise si rasa ma-sii !!!
super stire… fucking clovni?