Compania de Apă Arad anunță că angajații din cadrul Biroului Contracte din cadrul companiei vin în sprijinul utilizatorilor serviciului de alimentare cu apă și de canalizare din orașul Curtici.
Aceştia vor fi prezenți în localitate pentru încheierea/ actualizarea contractelor de furnizare/ prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Astfel, joi, 6 iunie și vineri 7 iunie, între orele 9 – 14, la casieria Companiei de Apă din Piața Agroalimentară Curtici, utilizatorii trebuie să prezinte în copie, următoarele acte:
– persoanele fizice: actul de identitate și actul de proprietate asupra imobilului ( adeverință de la Primărie)
– agenții economici: codul unic de înregistrare, actul de spațiu, certificat constatator de la Oficiul Registrului Comerțului cu punctele de lucru, cartea de identitate a administratorului și ștampila.
– asociațiile de proprietari: codul fiscal, cartea de identitate a președintelui/ administratorului și ștampila.
Lasă un comentariu