Arădenii care s-au înscris în programul „Rabla Local” pot să-și depună documentele.
Primăria Arad anunță începerea perioadei de depunere on-line a documentelor care atestă eligibilitatea solicitantului de finanțare și a autovehiculului uzat conform prevederilor Ghidului de Finanțare a Programului privind casarea autovehiculelor uzate
„Primăria Municipiului Arad aduce la cunoștința persoanelor fizice, proprietari de autovehicule uzate care s-au înscris pe site-ul Administrației Fondului de Mediu (AFM) că pentru a participa în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate, începând cu data de 05.10.2023 se pot depune on-line documentele care atestă eligibilitatea autovehiculului uzat și a proprietarului în Portalul de Servicii Electronice Primăria Municipiului Arad (ePortal), pe site-ul https://myarad.primariaarad.ro/ Pentru informații legate de desfășurarea programului vă rugăm să consultati Regulamentul privind participarea persoanelor fizice în cadrul Programului casarea autovehiculelor uzate, derulat în co-finanțare cu Administrația Fondului pentru Mediu prin accesarea site-ului www.primariaarad.ro, secțiunea servicii publice, mediu, sau accesând link-ul: https://www.primariaarad.ro.”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Primăria Arad.
Foto: Arhivă, caracter ilustrativ
Lasă un comentariu