Ediția din acest an a târgului Arpicultura, organizată de Camera de Comerț Industrie și Agricultură (CCIA) Arad, a reușit să reunească la Expo Arad publicul specializat în domeniul apicol cu publicul larg, consumatorii finali de miere și produse derivate.
„Anul acesta ne-am dorit să ne adresăm cât mai mult consumatorului final. Beneficiile acestui produs, mierea, sunt extrem de variate, România fiind unul dintre marii producători ai Europei. Considerăm că este de datoria noastră, a organizatorilor să contribuim la dezvoltarea legăturii dintre producător și consumatorul final. A fost o ediție reușită care a contribuit la consolidarea statutului de cel mai mare târg apicol din Regiunea de Vest”, declară coordonatorul târgului, Alex Butar.
Timp de două zile, la finalul săptămânii trecute, peste 50 de producători locali și-au prezentat oferta (atât produse, cît și unelte din domeniul creșterii albinelor) în spaţiul generos oferit de Expo Arad. Prezenţa mare a consumatorilor de produse apicole a fost vizibilă de la primele ore de la deschiderea târgului, spațiul expozițional fiind plin de vizitatori chiar înainte de deschiderea oficială. Atât expozanții, cât și vizitatorii s-au declarat foarte mulțumiți de evenimentul apicol al Aradului, reieșind clar nevoia extinderii spațiului expozițional interior și exterior.
Evenimentele conexe desfășurate în parteneriat cu Asociația Crescătorilor de Albine din România au fost de mare interes pentru cei prezenți. Conferințele tematice s-au desfășurat cu un auditoriu foarte numeros și interesat, în special, de finanțările din domeniul apicol și de soluții la problemele de patologie în apicultură.
Lasă un comentariu