Telekom România a anunțat, într-un comunicat de presă, încetarea contractelor cu Poșta Română în ceea ce priveşte plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile.
Astfel, începând din 1 februarie 2018, „ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română”.
„Clienții Telekom România beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile”, precizează reprezentanţii Telekom. „Modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”, se mai arată în comunicat.
De altfel, toate detaliile privind plăţile se regăsesc pe spatele facturilor și pe site-ul Telekom.
Lasă un comentariu