Bugetul General de Venituri și Cheltuieli al Aradului pe 2025 se află în această perioadă la transparență.
Primăria Municipiului Arad a anunțat vineri, 7 martie, deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului de hotărâre privind adoptarea Bugetului General de Venituri și Cheltuieli al Municipiului Arad pentru anul 2025.
„Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea Veniturilor bugetului local pentru anul 2025, în sumă de 1.301.200,03 mii lei, și la aprobarea Cheltuielilor bugetului local pentru anul 2025, în sumă de 1.329.297,63 mii lei, conform Anexei 1, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre precum și la aprobarea creditelor de angajament și a creditelor bugetare detaliate pe ordonatori de credite de la capitolele bugetare.
Anexe:
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul, asociații de proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relații cu Publicul, asociații de proprietari al instituției.
Contestații privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 23.03.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Contestațiile vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link, Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 23.03.2025.”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Primăria Arad.
Tot începând de vineri, 7 martie, a intrat la transparență și proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad.
Este vorba despre suma de 13.849.026,19 lei.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul, asociații de proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relații cu Publicul, asociații de proprietari al instituției.
Contestații privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 23.03.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Contestațiile vor fi publicate pe pagina de internet a instituției. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 23.03.2025.
Foto: Arhivă, caracter ilustrativ
















Lasă un comentariu