Daniel Trifon, consilier județean al ALDE, a dat publicității un comunicat de presă pe tema Aeroportului Internațional Arad, ca urmare a incidentelor de vinerea trecută, înregistrate atât la îmbarcarea pasagerilor, cât și la debarcare.
„Am fost martor la incidentul relatat de presă cu privire la aterizarea celei de-a doua curse de Antalya, din 16.06.2017, în calitate de simplu turist, alături de familie. În primă fază m-am bucurat de însuși faptul că există curse – fie ele și de tip charter – pe aeroportul urbei noastre, ba chiar am apreciat festivismul de la decolare: șampanie, jucării, oficialități. Întoarcerea la Arad însă a avut darul să șteargă cu buretele toate impresiile bune acumulate despre mult mediatizatul noul început al aeroportului. Aterizând în jur de ora 13.50 și ieșind din aeroport în jur de 15.20, am avut suficient timp la dispoziție să fac următoarele: să găsesc tot felul de activități astfel încât fiul meu de doi ani să nu se plictisească, să împărtășesc alături de ceilalți 200 de pasageri tot felul de gânduri necurate la adresa câtorva persoane mai mult sau mai puțin importante – absente la aterizare, dar mai ales să inspectez zona”, a spus Daniel Trifon.
Acesta a adresat și o interpelare la Consiliul Județean Arad, la care așteaptă răspuns.
„Așadar, în plus față de cele deja expuse de presa locală, cât și cele explicate de conducerea Aeroportului prin comunicatul de presă remis, sunt câteva întrebări care necesită răspuns și care fac obiectul unei interpelări înregistrate astăzi la Consiliul Județean Arad:
- Având în vedere numărul de pasageri – cunoscut de personalul de la Aeroport din timp, cât și suprafața relativ mică a sălii, de ce nu ați montat stâlpi de ghidare / direcționare astfel încât toți pasagerii să intre în mod organizat în clădire?
- Ce soluție ar fi găsit personalul de la Aeroport pentru cele aproximativ 40-50 de persoane blocate în afara clădirii dacă la momentul aterizării ar fi plouat?
- De ce nu ați luat măsuri prin care să asigurați prioritate persoanelor cu handicap, persoanelor suferind de afecțiuni, părinților cu copii mici?
- De ce nu ați luat măsuri pentru siguranța pasagerilor, în special a copiilor, având în vedere că în sala de primire erau găuri neacoperite în gresie, cât și reclame din sticlă abandonate? Cum explicați prezența în sală a reclamelor de sticlă, având în vedere că prețurile afișate pe acestea (la țigarete) corespund mercurialului aferent anilor 2011-2012?
- Cum explicați faptul că la descărcarea bagajelor din aeronavă au participat 11 persoane, iar în sala de primire nu a fost nicio persoană inițial, apoi a venit doar un singur angajat?
- De ce natură au fost impedimentele care v-au oprit să faceți reparații minore la terminalul Sosiri (mici segmente de tencuială căzută, igrasie)?
- Precizați dacă ați făcut plângere / sesizare la I.G.P.F. cu privire la neîndeplinirea (în primă fază) sau îndeplinirea defectuoasă a procedurii de verificare a documentelor de călătorie în data de 16.06.2017 de către angajații I.G.P.F.
- Precizați de ce nu ați ajuns la un acord cu I.G.P.F. pentru a folosi toate cele trei ghișee de verificare a documentelor de călătorie?”
Citește și:
Primire DEZASTRUOASĂ pe Aeroportul Arad a turiștilor care se întorceau din Antalya
Lasă un comentariu