Drumul Expres Arad – Oradea și DN 7 Arad – Deva vor fi legate printr-o centură rutieră între localitățile Vladimirescu și Zimand.
Consiliul Județean Arad (CJA) anunță un pas important în dezvoltarea infrastructurii rutiere din județ, prin adoptarea unui acord de parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Obiectivul acestui parteneriat este realizarea unei legături între Drumul Expres Arad – Oradea și DN 7 Arad – Deva, prin construirea unei centuri rutiere între localitățile Vladimirescu și Zimand.
„Acest proiect este esențial pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere și creșterea conectivității în județul Arad. Am inițiat, din fonduri proprii, elaborarea Studiului de fezabilitate, iar acum CNAIR ne-a solicitat adoptarea unei hotărâri care să aprobe acordul de parteneriat. Aceasta este o etapă necesară pentru elaborarea și depunerea aplicației de finanțare prin Programul Transport 2021-2027. Prin această finanțare vom recupera cheltuielile deja angajate și vom acoperi costurile aferente proiectului tehnic, pe care le-am suportat din bugetul propriu al Consiliului Județean Arad”, a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.
Șoseaua dintre Vladimirescu și Zimand va oferi o soluție modernă și eficientă pentru eliminarea traficului greu din municipiul Arad, urmând a îmbunătăți considerabil mobilitatea regională. Realizarea acestei conexiuni strategice va avea un impact pozitiv asupra comunităților locale și asupra dezvoltării economice a județului.
În ceea ce privește lucrările de execuție, acestea vor fi finanțate printr-o cerere suplimentară depusă în cadrul aceluiași program european.
Foto: Arhivă, caracter ilustrativ
[…] Citeste tot articolul Sursa & Foto Credit- “newsar.ro” contact: medialux85@gmail.com […]
Aradul ca oraș este mereu uitat de autorități. Nici măcar nu iau în discuție scoaterea liniei de cafe ferată din Micălaca. Și nici sanitarizarea albiei Nureșului. Ocazie cu care s-ar putea chiar taluzarea completă și dragarea pentru a-l face navigabil pe o distanță de cel puțin 8 km. Sunt soluții, doar banii ar trebui să ajungă dacă n-ar mai exista hoție și sinecurizare politică.
Ba din contră, linia ferată e propusă pentru modernizare. Copacii din zona vor fi tăiați, rămâne cheală zona.
Acuma depinde din care an e propunerea. vorbiți de cea din vremea lui Dorel Popa? sau e ceva mai recent?