„CE POŢI FACE ASTĂZI LASĂ PE MÎINE, CĂ POATE MÎINE NU MAI TREBUIE”, asta-i lozinca ce a animat cincinal de cincinal clasa muncitoare, de la şefi la necalificaţi. Boală veche, moarte sigură, tovarăşi. Numai că astăzi suntem contemporani cu alte vremuri şi-n contextul dat cu alte cerinţe ce apasă imaginarele talere ale balanţei numită încredere, balanţă ce face diferenţa între promisiuni şi realizări, între putinţă şi neputinţă, între corectitudine şi şmecherie… Aşadar, să-mi justific preambulul. Cu toţii ştim sau ar trebui să ştim că România, alături de ţara vecină şi prietenă, Ungaria, este coorganizatoare pentru EURO 2020! Toate bune şi frumoase, numai că acest eveniment trebuie onorat de organizatori.
Cum? Simplu. Să-şi susţină proictele legate de infrastructură, logistică, etc. etc… Să-şi sufulce mînecile şi să scuipe-n palme!
Falnica noastră Capitală a pornit la drum cu handicapul a cinci probleme majore, probleme promise… ca rezolvate pînă-n anul de graţie 2020.
Şi oare cum stăm noi la patru ani distanţă de primul şi ineditul fluier de început de Turneu Final la jocului ăsta de-a fotbalu’?
Iacă aşa: Stadionul Naţional, închis, are nevoie de îmbunătăţiri. Subiect discutat şi paradiscutat. Centrul media, canci. Cele patru stadioane pentru antrenamente-s în faza de zvonuri. Metroul spre aeroport sau autostradă îi în fază de proiect în autocad. Ptiiu, drace! Am scris autostraaaaadă. Colosală greşeală. Autostrada spre Ungaria are şanse egale cu zero să fie terminată pînă-n 2020…
După un an şi jumătate de la numirea celor 13 oraşe, Bucureştiul şi România nici măcar nu au început lucrările la care s-au înhămat cu bunăştiinţă. S-AR PREA PUTEA, FRAŢILOR, SĂ NE FACEM DE CACAO. Un fel de „fă-te de rîs că nu eşti destul…” Nu ştiu cum stau ungurii, da’ ştiu sigur că de data asta faza cu capra vecinului nu ţine. Fiecare cu păsărica mamei lui.
Noroc că nu a ieşit legea aia aiurea cu defăimarea. NU AM FI AFLAT NICIODATĂ PĂRERILE SINCERE ŞI NEDEFORMATE DESPRE NOI. Apropo de faimă şi defăimare. Promit pentru numărul următor o carburare elocventă şi matură a subiectului.
Lasă un comentariu