Un instrument de marketing lansat pentru promovarea jocului Watch Dogs de la Ubisoft le permite utilizatorilor Facebook, indirect, să verifice cât de eficiente sunt setările lor de confidenţialitate pe această reţea de socializare.
Aplicaţia, denumită Digital Shadows, solicită permisiunea utilizatorului pentru a-i accesa contul de Facebook, iar apoi culege informaţii despre acesta pentru a-i construi un profil complet, la fel cum procedează asasinii plătiţi cu ţintele lor, avertizează Huffington Post.
Digital Shadow analizează, apoi, lista prietenilor acestuia, indicând cu care dintre ei interacţionează mai des şi cu care nu interacţionează deloc. Aplicația poate stabili care sunt utilizatorii pe care i-ai vizitat cel mai des pe Facebook, dar care nu au intrat, la rândul lor, pe profilul tău.
Aplicaţia ştie în ce zi şi moment al zilei ești activ cu precădere pe Facebook şi unde este cel mai probabil să te aflii la un moment dat. Digital Shadow chiar estimează salariul utilizatorului pe baza studiilor şi a titlului jobului deţinut.
De asemenea, identifică şi parolele care ar putea fi folosite pentru a-i sparge contul.
Vestea bună este că aplicaţia este eficientă doar în cazul în care nu există setări de confidenţialitate stricte pentru contul analizat.
Lasă un comentariu