IKEA recheamă un produs! Clienții primesc BANII înapoi

IKEA recheamă un produs! Clienții primesc BANII înapoi

IKEA le recomandă clienților care au achiziționat un anumit produs înainte de februarie 2017 să îl aducă înapoi în magazinul din București.

Clienții vor primi înapoi suma integrală plătită pentru produs sau vor putea cumpăra altceva în locul lui.

Este vorba de șezlongul MYSINGSÖ, care prezintă o serie de riscuri: „După spălarea materialului textil, există posibilitatea ca șezlongul să fie reasamblat incorect și acest lucru să conducă la riscul de cădere sau de prindere a degetelor. IKEA a primit cinci legate de accidentări în care șezlongul MYSINGSÖ s-a prăbușit în timpul folosirii, din cauza reasamblării incorecte. Toate cele cinci cazuri au dus la rănirea degetelor și au necesitat îngrijiri medicale. Plângerile au fost raportate în Finlanda, Germania, SUA, Danemarca și Australia”, a anunțat retailerul.

Sursa: Profit.ro

 

 

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.