INCREDIBIL! Primăria Arad a comandat coolere pentru răcirea tramvaielor Imperio!

INCREDIBIL! Primăria Arad a comandat coolere pentru răcirea tramvaielor Imperio!

Autorităţile arădene au identificat cauza pentru care un tramvai Imperio, de peste 1 milion de euro, a „crăpat” zilele trecute la Fortuna.

Gura lumii zice că de vină au fost temperaturile ridicate de afară, care ar fi cauzat eroarea la computerul de bord al tramvaiului – eroarea computerului fiind invocată de conducerea Companiei de Transport Public pentru a justifica „pana” costisitorului mijloc de transport în comun.

În consecinţă, Primăria Arad ar fi dat comandă să fie fabricate coolere speciale (ca şi cele destinate laptopurilor) pentru răcirea tramvaielor „Imperio” pe timp de vară. Deocamdată, specialiştii de la Astra Vagoane Călători şi partenerii lor de la Siemens sunt „năuciţi” de cererea municipalităţii arădene…

De urmărit!

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!

  1. :))))) Orlando esti tot mai lud!

    Raspunde
    • Mare atentie domnisoara, ca esti tu de ras! Faci parte din categoria fufelor care nici numele normal nu si-l mai stiu, ci doar ala mai funny, de pe mess! Stai cuminte si invata, apoi poti rade de altii!

      Raspunde
  2. tramvaie de tot rahatul scumpe si proaste

    Raspunde
  3. A crapat capul vostru de pupincuristi hapsani, ihtiati dupa senzational si in lipsa lui il fabricati voi singuri! Sa va fie rusine ca trebuie sa pamfletizati munca plina de sudoare a semenilor vostri aradeni, doar pentru a fii cititi! In plus, tramvaiul este mandria intregii tari, laudat in occident! Voi nu cititi numai balivernele ce le indrugati voi! Ia, puneti-va pe treaba si terminati cu prostiile! Bafta sa aveti!

    Raspunde
    • E risipa de bani publici Imperio asta. In afara de motoare e varza. Incomod ,galagios si urat mirisitor. Pretul e super umflat. Un vagon Skoda cu 4 boghie echipat cu motoare siemens mult mai silentios si comod costa 760000 euro. E plina Praga de ele si scrie pe fiecare cat a costat si cand a iesit in circulatie. Dar…asta e Romania lucrului (ciubucului) bine facut…

      Raspunde
      • „tonton” esti un amarat deloc in ton! Tu vrei in mijloace de transport in comun confortul si comoditatea ce doar in pantecele mamei tale l-ai avut?! Sau poate nici acolo…. Iar galagia si mirosul in tramvaie de la tine vine, boule! Taca-ti gura si mai spala-te!

        Raspunde
        • Ba da zmeu mai esti in spatele tastaturii…. Nu vrei sa ma speli tu palmas de duminica care imi esti? Pun pariu ca ti ai luat si tu spaga de pe urma hotiei Imperii

          Raspunde
          • Tonton, da tare esti in clanta! In mod cert nu ai realizat nimic in viata, dar la bagat de vina si vandut tara esti fruntas! Muta-te! Mars!

  4. newsar ? pe naiba ! eventual labarealaonline ca asta faceti. Ati merita sa fiti linsati de cei de a caror munca va bateti joc prin inventiile voastre de toata jena. Chiar nu verifica nimeni aceste asa-zise stiri pe care le scrieti? Rusine sa va fie !! Vai mama voastra!

    Raspunde
  5. Doamne cata prostie omeneasca! Pe bune, cine compara tramvaiele Skoda cu Imperio, nici nu le merita! E ca si am compara Dacia 500 cu Mercedesul! Din pacate, unii sunt mult prea ingusti si extrem de rauvoitori! Ajungem ca oamenii de treaba, harnici si laudati in toata lumea, sa aiba cel mai aprig dusman, pe cel caruia ii spune „confrate”! Sunteti rusinea natiunii!

    Raspunde
    • Ba pula…daca ai bani de drum marsh pana la Praga sa faci comparatia singur. Daca nu taci in oula mea si vezi de golumbii tai. Decat Imperio suntai bune si vagoanele Gotta care sunt trase la gard in depou

      Raspunde
      • Da cine te pune sa te plimbi cu Imperio,plimbate cu caruta boule.Oricum respectul tau pentru tara si pentru produsele romanesti este zero asa ca dispari la Praga.

        Raspunde
      • Asa numite „tonton”, iti recomand tie sa deschizi ochii! Mai bine generatie invechita, fier vechi tras la gard, decat un lucru de ultima generatie si facut dupa nemti? Fugi de-aici!

        Raspunde
        • Din imperio numai vopseaua si designul interior e romanesc. Adica cele mai proaste parti. Grosul banilor platiti pe aceste „super” tramvaie pleaca afara. Aici raman doar salariile mizere si parandaratul. Patriotismul asta desantat afisat de laudatori e doar demagogie ieftina.

          Raspunde
          • Tonton daca esti asa de nemultumit de ce nu te muti tu in Praga? Si asa urasti tot ce tine de romani! Drum bun si cale batuta! Cu Skoda

      • Mars tonton la Praga la acolitii tai! Si lasa-ne pe noi cu golumbii ca ne descurcam fara tine

        Raspunde
  6. Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!
    NU VA MAI CONSUMATI ATATA , CA NU ARE ROST.
    aceste tramvaie ,cu bune si rele , sant cele mai bune facute vreodata in romania , iar fiabilitatea lor se va dovedi in timp . Daca peste 10 ani vor mai fii functionale va fii bine , daca si peste 20 de ani va mai circula vreunul din prima serie va fii ceva senzational .

    Raspunde
    • Corect „penti”! Cum de altfel si metrourile si trenurile, Sageata Albastra isi dovedesc calitatea lucrului romanesc bine facut! Bravo constructori! Aveti in maini bune calea de-a recastiga pietele occidentale! Suntem mandri de voi si sunt mandru ca sunt aradean!

      Raspunde
  7. calitate indoielnica si pret halucinant platit din buzunarul aradenilor. din pacate asta e adevarul

    Raspunde
  8. Probleme tehnice au fost la alti mult mai mari.
    Pacat ca Timisoara nu a cunparat tramvaiele de la Astra. infine traiasca coruptia!

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.