Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Arad readuce în atenție posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificări, petiții și prin intermediul portalului extern – Inspecția Muncii.
Astfel, se asigură înregistrarea automată a documentelor, nefiind necesară prezența delegatului la registratura instituției, reducându-se astfel necesarul de resurse materiale și resurse umane pe care angajatorii trebuie să le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
În acest sens, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, secțiunea Angajator, autorizarea accesului în ,,zona privată angajator” efectându-se pe baza codului unic de înregistrare sau a codului de identificare fiscală (CUÎ / CIF) și a parolei utilizate la transmiterea operațiunilor efectuate în REVISAL.
Această modalitate de transmitere vine să completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / poștă sau personal la sediul institiuției din Arad, strada Episcopiei nr. 11-13.
Pentru întrebări și informații suplimentare puteți contacta reprezentanții ITM Arad la telefon 0257 257251 int.0.
De asemenea, pașii necesar a fi urmați pentru transmiterea documentelor îi regăsiți consultând și site-ul instituției http://itmarad.ro/.
Lasă un comentariu