Mai multe proiecte implementate de școli arădene au fost premiate.
În perioada 27 – 30 aprilie, la Târgoviște, s-a desfășurat cea de-a XIV-a ediție a Concursului Național „Made for Europe”.
Concursul este cuprins în calendarul competițiilor naționale școlare finanțate de Ministerul Educației în anul școlar 2021-2022, poziția 114, aprobat cu nr. 25810/21.02.2022.
Scopul evenimentului este promovarea experiențelor acumulate, valorizarea și promovarea produselor realizate în cadrul proiectelor finanțate prin programele europene din domeniul educației și formării profesionale.
În urma etapei județene desfășurată la Arad, la care au fost înscrise 19 produse realizate în cadrul proiectelor Erasmus+, eTwinning, ROSE, 3 dintre acestea au întrunit peste 90% din punctajul maxim posibil și au fost promovate la nivel național.
La etapa națională au participat în competiție 126 de produse de proiect din toată țara. Acestea au fost prezentate cu entuziasm și emoție, deopotrivă de preșcolari și elevi de la toate nivelurile, diferite filiere, specializări și profiluri.
Toți elevii care au reprezentat Aradul au revenit cu rezultate frumoase, astfel :
Premiul II – Circa-Chirilă Anyia, Colegiul Național „Moise Nicoară”, proiect etwinning ” BİR ETKİNLİK BİR DÜNYA”, produs Materiale de învățare Montessori tip: planșe 2D și 3D, kit de joc, auxiliar și soft educațional ; profesor coordonator Camelia Circa-Chirilă.
Premiul III – Pocaznoi Anastasia și Iga Alessia, Scoala Gimnazială „Aron Cotruș”, proiect Erasmus+ KA2 ” STORYLOGICNET COMMUNITY – COLLABORATIVE WRITING FOR CHILDREN MULTILITERACY SKILLS UTILISING MULTIMODAL TOOLS”, produs Carte de povești; profesor coordonator Camelia Nan (proiect în care coordonator este ISJ Arad și partener asociat Scoala Gimnazială „Aron Cotruș”).
Mențiune – Bozgan Nataliu_Georgian – Liceul Tehnologic „Francisc Neuman”, proiect Erasmus+ KA1 VET „Learning to be 4”, produs Portofoliu de mobilitate; profesor coordonator Anca Lupei.
Considerăm aceste rezultate o recunoaștere a abordării innovative și creative a procesului de învățare, de îmbrățișare a diversității culturale și, nu în ultimul rând, de însușire de valori.
Lasă un comentariu