PITO Trans, „firma de casă” care blochează Aradul. Nesimțire în trafic și o afacere FAVORIZATĂ de clanul PDL

PITO  Trans, „firma de casă” care blochează Aradul. Nesimțire în trafic și o afacere FAVORIZATĂ de clanul PDL

Nesimțirea unora dintre șoferii de la PITO Trans îi revoltă pe arădeni. Participanții la trafic se plâng de faptul că autobuzele companiei, care transportă angajații spre Zona Industrială Vest, situată de la ieșirea din Arad spre Pecica, blochează Calea Aurel Vlaicu (dar nu numai!) în fiecare dimineață și la orele 16 – 17, când ies oamenii din schimb. Despre șoferii de la PITO Trans se afirmă că sunt indisciplinați și blochează ambele benzi pe sensul de mers, nelăsând liberă banda din stânga pentru a putea fi depășite celelalte autobuze, sau pentru ambulanțe, în caz de urgențe.

Cine este PITO Trans SRL

Înființată în 2005, cu domeniul de activitate „alte transporturi terestre de călători”, societatea a ajuns, la data de 31.12.2014, să aibă 188 de angajați și o cifră de afaceri 27.891.040 de lei, potrivit datelor oficiale. Dar nu pentru acest lucru a atras atenția SC PITO Trans SRL.
În 2010, Florin Galiş, pe atunci preşedinte al Organizaţiei Municipale PNL Arad, a acuzat faptul că Primăria Municipiului Arad falimentează deliberat Compania de Transport Public (CTP), favorizând PITO Trans.  „CTP este dusă la faliment cu marele aport al acţionarului majoritar, care este Primăria Arad. Avem informaţii că toată afecerea se transformă într-una de tip clientelar, politic”, a declarat Galiş. Acesta s-a referit la faptul că licitaţiile pentru cele mai bune trasee de transport în comun din judeţ, de regulă acolo unde sunt primari ai PDL (acum, PNL), dar şi traseele din municipiu, în special cele spre zonele industriale, ori traseele din localităţile limitrofe Aradului spre zonele industriale, au fost câştigate de firma PITO Trans. De exemplu, a afirmat Galiș, la licitaţia care a avut loc pentru atribuirea traseeelor spre Zona Industrială Vest a Aradului Compania de Transport Public nici măcar nu ar fi participat, licitaţia fiind adjudecată fără probleme de PITO Trans. Mai mult decât atât, există informaţii că fostul director al CTP din perioada respectivă ar fi un apropiat (sau chiar angajat!) al PITO Trans, lucru care ridică mari semne de întrebare vizavi de managementul desfăşurat de acesta la compania de transport public.
Florin Galiş a mai declarat că societatea PITO Trans ar aparţine, în acte, unui fost şofer al CTP Arad. „PITO Trans este unul dintre marii cotizanţi ai PDL din campania electorală”, a conchis, atunci, Florin Galiş.

Investiție de milioane de euro, lăsată de izbeliște. Ghici cine profită?

De remarcat, că PITO Trans operează cu zeci de autobuze spre Zona Industrială Vest, deși din municipiu până acolo există o linie de tramvai care a costat milioane de euro dar ruginește nefolosită. Administrația arădeană nu mai exploatează de peste 10 ani linia de tramvai inaugurată în 2004, motivând că traseul nu este rentabil, deși inițial se estimase că pe acesta vor circula mii de călători (angajații din Zona Industrială Vest). De altfel, linia de tramvai fusese construită, din fonduri Phare, tocmai pentru a face legătura, pe o distanță de aproape patru kilometri, între municipiu și Zona Industriala Vest, unde lucrează aproximativ zece mii de oameni. Între timp, interesele s-au schimbat iar cineva profită din plin de acest lucru.

  1. Ce articol! Nu este nominalizat patronul Pito Trans din acte, fostul director CTP. Nu se vede nimic in film, fiecare circula pe banda lui.

    Raspunde
  2. Să-i filmati in Podgoria, unde se incadreaza pe banda de obligatoriu la dreapta (spre Lacului), apoi forteaza intrarea pe banda stanga, pentru a merge spre Polivalentă

    Raspunde
  3. Linia de tramvai nu poate transporta in 40 min 10.0000 de muncitori in zona industriala, dar ca sa stii asta ai nevoie ori de mai mult de 1 neuron, ori sa nu primesti bani sa scrii mizerii din astea tovarasu Orlando.
    In zona industriala sunt companii private, care platesc din buzunarul lor propriu transportul pentru muncitorii lor, iar in aceste conditii nu sunt obliogati sa lucreze cu CTP. Mai mult de atat, CTP oricum nu are capacitatea de a pune la dispozitie un parc auto atat de mare pentru a transporta mii de calatori. In zona industriala merg zilnic peste 100 de autobuze, parc pe care CTP nu-l are., dar din nou Orlando stie acest lucru, insa cand primesti ordine de la Fifor sa scrii rahaturile astea, le scvrii ca doar nu o faci gratuit 😉 Asa-i Orlando? banii nu au nici miros nici culoare politica 😉

    Raspunde
    • Suge in continuare p_e_n_i_s_u_l celor de la PITO…

      Raspunde
    • La fel iti trebuie mai mult de un neuron ca faci o investitie proastă ca si terenurile de fotbal în panta
      Si ar trebui imputata celor ce au facut-o.Nu e logic?

      Raspunde
    • De unde sa aibe CTP parc auto daca fosta si actuala conducere incearca din rasputeri sa falimenteze compania. Toate rutele profitabile le-au luat de la PITO si cred , ca nu e un secret a cui e aceasta firma care a crescut mai ceva ca Fat Frumos. Asa ca taci in pana mea de cioara portocalie

      Raspunde
  4. Sunt orase din vest cu zone industriale mult mai dezvoltate decat cea din Arad , dar asa ceva nu se intampla . Mergeti in Timisoara ( la doi pasi de noi ) nicio firma privata de transport nu are monopol pe traseele urbane . Distanta din cartierele Aradului pana la iesirea din Arad poate fi asigurata cu mijloacele de transport in comun , de acolo pana la destinatie se pot pune la dispozitia angajatilor mijloace de transport private . Sa vezi in permanenta autocare ,microbuze de la PITO ,TRANS FDC , PUMA TRANS este deja mult prea mult. Rusine.Un oras blocat de fime de transport private si multe , multe semafoare.

    Raspunde
  5. Asa este cei de la pito trans blocheaza de fiecare data circulatia in Vlaicu ,domni soferi cred ca le cuvine ambele benzi de circulatie,ei circuland unul langa celalalt,asa ocupa ambele benzi si nu ai cum sa treci de ei blochand circulatia,pe aceasta cale sa speram ca politia rutiera sa se autosesizeze si sa rezolve aceasta problema.

    Raspunde
  6. Pe DN 7 la Manduloc , Cicir , Sambateni ,Vladimirescu opresc pe trecerile de pietoni si blocheaza tot traficul auto pe DN7 si Politia Rutiera se face ca nu vede !

    Raspunde
  7. Totul se intampla cu girul autoritatilor! rusine!!!!!!

    Raspunde
  8. La ora 4 forteaza semaforul dinspre gara in directia podgoria,cu autobuze duble,desi vad ca nu au loc sa se bage,blocandu-i pe cei ce vin dinspre gradiste,care desi au verde nu pot sa treaca de ei.

    Raspunde
  9. Sa nu mai fie lasati prin oras. Sa mearga pe centura

    Raspunde
  10. Lasa ca asa meritati….. La urmatoarele alegeri „JAAAPPPP” cu stampilutza tot pe Falca…. Ati merita sa opreasca Militzia tot traficul pentru ca autobuzele PITO sa poata ajunge la timp… Dar cum spuneam, aveti grija sa nu uitati: „JAPPPP”! 🙂

    Raspunde
  11. Cei care scriu opinii negative la adresa conducatorilor auto de la Pito Trans srl, societate exclusiv privata, cu unic asociat, o fac in mod ostentativ. Fiecare conducator auto, mai ales profesionist, trebuie sa aibe in trafic o conduita conforma codului rutier. Pito Trans srl isi cere scuze pentru neplacerile create de acei conducatori dezordonati, dar sa apara in spatiul public afirmatii de genul ca sponsorizeaza pe cineva in campania electorala, cred ca este o ofensa grava si rusinoasa. Aceasta societate presteaza servicii de transport persoane in regim special regulat in conditiile Regulamentului UE 1073/2009, nicidecum in conformitatea bunului plac al cuiva. Mai completez aici ca desfasoara acelasi tip de transport si pe raza judetului Bihor. In concluzie, invidia ucide…

    Raspunde
    • Ai dreptate, dar fraierii nu cunosc așa ceva să vorbească cei ce nu au greșit niciodată în trafic nu toți papagalii cu permis.Pentru toți cei care nu au loc de șoferii de autobuz indiferent la ce firmă prestează un călduros „Să ne pupați în cur”!

      Raspunde
      • Bai muie de om nesimtit,sa te pupe mata in cur ma..sunt sofer de autobuz care fac linii internationale si nu se dau asa Mari ca tine maaa neghiobule !! Tu ai impresia ca poti face ce vrei daca conduci un autobuz…dute dracului de nesimtit,cioban prost cu mentalitatea ta de smecher prost!! Repet sa te pupe mata in cur….te saluta alti soferi de autobeze si camioane indiferent de firma!!

        Raspunde
      • Be „eu” sa te pupe mata in cur si mie sa-mi sugi pula cu tot neamu tau si cu toti soferii de la Pito Trans! N-aveti nuci un pic de omenie in voi, da las’ ca va dau eu voua de pisati imputiti ce sunteti!

        Raspunde
    • Va rog sa imi dați o adresa unde sa va aduc sau trimit poze ,filmări cu ceea ce fac angajații Dvs la Fortuna ,gara si Podgoria .Nu vreau sa jignesc .masinile sunt limitate la 60 sau cât …vii de la Nadlac spre Arad sau Arad -Oradea si șoferii Dvs încurca toată circulația mergând pe DN cu 60 km/h.

      Raspunde
    • Unic asociat? deci rad cu lacrimi. De unde o avut fostul sofer de la CTP atat amar de banet de-a cumparat atatea autobuze. Plus ca a platit parandaratul la CTP ca sa ia cele mai bune si profitabile rute. Ai impresia ca toti suntem prosti , sau?

      Raspunde
    • Azi dimineata, 26 feb 2018 un sofer de la PIT m-a facut nebun ca am urcat (la UTA) cu trotineta in autobuzul „lui”, cu care duce angajatii Leoni. Nu i-am murdarit vreun scaun, nu am impiedicat alt pasager sa circule, dar el voia sa ma dau jos din autobuzul maica-sii… E singurul sofer cu problema asta din cei care merg la Leoni si cel care conduce cel mai agresiv dintre toti. Ca fapt divers, mai multe scaune din autobuzul ala sint rupte, cu tapiteria taiata, si ma indoiesc ca asta se datoreaza vreunei trotinete sau bagaj voluminos.

      Raspunde
  12. De unde 10000 de oameni. Numai leoni si takata au 11000.

    Raspunde
  13. Sunt 48551 de oameni in zona de vest boilor!

    Raspunde
  14. Aceata firma este direct condusa de catre Pistru, Falca si acel gunoi de om cica directorul Pito Groza care conduce masini de ultima generatie si autobuzele care transporta muncitorii la fire si inapoi pur si simplu ploua in ele vara ,iarna caldura lipsa iar vara te sufoci in autobuze, asta este Romania fratilor hotia si nesimtirea este in top..

    Raspunde
  15. omnule, apare undeva in acte dl. Falca sau Pistru?
    ma mir ca nu spui ca firma e condusa de moisescu, fie iertat

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.