Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată „Will you?”.
Cuplul de homosexuali, care, potrivit companiei, fac împreună un cuplu și în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany, scrie 7sur7.be.
„Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme”, a declarat o reprezentantă a firmei pentru revista Elle. „Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională”, a adăugat ea.
În spațiul media online, pe Facebook, Instagram, Pinterest, forumuri, dar și pe Twitter, vestea a fost primită pozitiv de oameni din întreaga lume.
Marca de bijuterii ființează încă din anul 1837 și a ajuns celebră datorită filmului „Mic dejun la Tiffany”, cu Audrey Hepburn.
Foto: creativity-online.com
Lasă un comentariu