Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, primarul Călin Bibarț a dispus decalarea programului de lucru al angajaților Primăriei Municipiului Arad, la recomandarea Comitetului Local pentru Situații de Urgență.
În acest context, a fost revizuit și programul de desfășurare a activității de relații cu publicul. În perioada 13.03.2020–31.03.2020 acesta va fi următorul:
Direcția | Serviciul | Programul cu publicul |
Direcția Comunicare: |
Serviciul Relații cu Publicul | Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00 Vineri: 8.30 – 12.00 |
Serviciul Informare Cetățeni | Marți și Joi: 9.00 – 12.00 | |
Direcția Edilitară: | Serviciul Transport Local, Autorizare Activităţi Economice | Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00 Vineri: 8.30 – 12.00 |
Direcția Venituri | Luni – Joi: 8.00 – 17.00
Vineri: 8.00 – 14.00 |
|
Direcția Patrimoniu |
Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat | Marți: 8.00 – 11.00
Joi: 14.00 – 16.00 |
Serviciul Fond Locativ | Marți: 8.00 – 11.00
Joi: 8.00 – 11.00 |
|
Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară | Marți: 8.00 – 11.00
Joi: 14.00 – 16.00 |
|
Direcția Arhitect-șef | Serviciul Date Urbane și Spațiale, Evidenţă Construcţii | Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00 Vineri: 8.30 – 12.00 |
Secretar general al municipiului |
Serviciul Agricol
|
Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00 Vineri: 8.30 – 12.00 |
Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar
|
Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00 Vineri: 8.30 – 12.00 |
|
Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor | Luni – Miercuri: 8.30 – 16.30
Joi: 8.30 – 18.30 Vineri: 8.00 – 14.00 |
„Deși activitatea de Relații cu publicul în cadrul Primăriei Municipiului Arad continuă, avem rugămintea să evitați pe cât posibil prezența la ghișeele noastre, atunci când se pot folosi și alte mijoace de comunicare, respectiv: poștaelectronică(pma@primariaarad.ro) saucorespondență (310130 ARAD, Bulevardul Revoluţiei nr. 75, jud. Arad)”, se arată într-un comunicat al Primăriei.
Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând 0040-257-281850 sau numerele de fax:0040-257-284744și0040 – 257-253842.
Eventualele sesizări pot fi făcute prin intermediul aplicației MyArad sau via email la adresa sesizari@primariaarad.ro
De asemenea, pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro, aveți la dispoziție Platforma Online de Comunicare, prin intermediul căreia veți putea:
- Depune online declarațiile de impunere pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și panouri publicitare;
- Consulta documentele emise de organul fiscal local;
- Obține în format electronic certificatul de atestare fiscală;
- Efectua plăți online pentru obținerea autorizației de acces în oraș a mijloacelor de transport de tonaj greu;
- Plăti impozite, taxe și amenzi datorate organului fiscal local;
- Consulta stadiul cererilor depuse;
- Depune petiții online.
„Nu uitați nici de Forumul de discuții, pe care îl găsiți tot pe pagina de internet a instituției, www.primariaarad.ro. Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi. Vă mulțumim pentru înțelegere”, spun reprezentanții Primăriei.
Lasă un comentariu