Primăria anunță că va distribui ajutoare alimentare și nealimentare pentru arădenii care au nevoie sau care se află într-o situație dificilă.
În vederea aplicării Hotărârii Guvernului nr.784/2018 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării „Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate – POAD“, Primăria Municipiului ARAD , prin Centrul Social Cantina Municipală, aduce la cunoştinţa cetăţenilor că începând cu data de 20.01.2020 va începe distribuirea produselor de igienă la depozitul situat în Parcul industrial UTA, hala 61 , (lângă magazinul CBA). Produsele alimentare se vor distribui la o dată ulterioară.
Distribuția se face de luni până vineri între orele 9-17.
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0357/427507 și 0726/131555.
Categorii de persoane beneficiare:
a). Persoanele cărora le este stabilit, prin dispoziţie scrisă a primarului, dreptul la un venit minim garantat (ajutor social) acordat în baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare;
b). Familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei;
c). Persoane aflate temporar în situaţii critice de viaţă, respectiv victime ale calamităţilor, persoane dependente şi în alte situaţii asemănătoare stabilite prin anchetele sociale şi care se află în situaţii deosebite de vulnerabilitate. Situaţia temporară de vulnerabilitate va fi justificată de autorităţile publice cu atribuţii în domeniul respectiv. Acordarea de sprijin persoanelor aflate temporar în situaţii critice de viaţă se va realiza numai în cazul în care există stocuri de produse după epuizarea distribuirii pentru categoriile anterioare acesteia, prevăzute la lit. a) şi b).
Primele două categorii de beneficiari care nu figurează pe listele iniţiale, pot fi înregistraţi ulterior pe acestea, în baza unei solicitări adresate Direcţiei de Asistenţă Socială Arad, str. Calea Radnei nr. 250.
A treia categorie de beneficiari pot solicita înscrierea pe lista de suplimentare în baza unei cereri însoţită de acte doveditoare. Ulterior depunerii cererii, calitatea de beneficiar a solicitanţilor va fi stabilită în urma unei anchete sociale întocmite de către Direcţia de Asistenţă Socială Arad. Aceștia vor primi produsele POAD în ordinea depunerii cererilor şi în funcţie de stocul disponibil, informează Primăria.
Pachetele de produse POAD se ridică personal de către beneficiari, în baza prezentării actului de identitate valabil, verificării identităţii persoanei pe listă şi a semnării de primire pentru produsele respective.
Lasă un comentariu