Sala Regele Ferdinand a Primăriei Municipiului Arad va fi gazda conferinței Oraşul: branding, poziţionare, promovare, susţinută de unul dintre cei mai buni specialişti români în strategii de comunicare Răzvan Mătăşel. Evenimentul va avea loc în data de 1 aprilie, de la ora 18.00.
Răzvan Mătăşel este cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate şi Reclamă din cadrul SNSPA şi la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC. În prezent este managing partener la Arsenoaiei & Mătăşel, după un parcurs profesional care a inclus poziţii precum chairman la APG România, head of planning la Scala Thomson şi Leo Burnett, deputy managing director la Leo Burnett etc. A făcut parte din echipe câştigătoare ale numeroase premii din industria publicităţii: 26 premii Effie, 2 EuroEffie si 2 APG awards. „Procesul de branding nu se reduce doar la un logo și la un slogan. Sloganurile sunt fragile, sunt limitate sau sunt prea largi. Procesul de branding nu este doar o campanie punctuală de comunicare. Brandingul este un proces strategic ce are în vedere dezvoltarea pe termen lung a unei viziuni pentru un anumit oraș, viziune relevantă pentru principalele grupuri țintă”, a declarat Răzvan Mătăşel.
Prezenta conferinţă face parte din seria de Întâlniri cu noii profesionişti, proiect finanţat de Primăria municipiului Arad. „Experienţa lui Răzvan Mătăşel în domeniul comunicării este deosebit de relevantă pentru proiectul actual al Aradului, acela de a candida la titulatura de Capitală Culturală Europeană, ţinând cont mai ales de faptul că această candidatură presupune o componentă esenţială de comunicare şi promovare a identităţii şi ofertei culturale (dar nu numai) a oraşului nostru”, a declarat Cătălin Lazurca, consilier local, iniţiatorul proiectului Întâlniri cu noii profesionişti. Intrarea la eveniment este liberă.
Lasă un comentariu