Reacția companiei Kaufland în urma acuzațiilor: „A fost o eroare…“

Reacția companiei Kaufland în urma acuzațiilor: „A fost o eroare…“

Reprezentanții companiei Kaufland România transmite următoarele precizări ca urmare a articolului: Dezvăluirile unui timișorean despre Kaufland au stârnit REACȚII DURE la adresa hypermarketului.

Kaufland România afirmă că etichetarea necorespunzătoare a fost comisă dintr-o eroare umană.

Acum două zile în magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului. Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin.Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete. Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete. Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi“, transmit reprezentanții Kauflant.

Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.

„De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 18.00, sau la Biroul de Informații din magazine“, precizează compania.

  1. De fiecare data când merg la kaufland mi se întâmplă ca la raft să fie un pret și când ajungi la casă prețul e mai mare.

    Raspunde
  2. Nijte escroci cu acte în regulă … nu le-ar ajuta Dumnezo

    Raspunde
  3. „Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului”
    Comunicatul lui peste. Pe cine credeti ca inselati cu asa declaratii.
    Daca eticheta ar fi fost corectata, a doua zi nu ar fi fost acelesi pret gresit. A-ti sperat ca acel client sa nu se mai intoarca si a doua zi si sa vada ca nu sa luat de fapt nici o masura..
    De fapt sunteti cu totii niste hoti care va bazati pe naivitatea noastra ca sa va umpleti buzunarele.
    Iar papagalul ala care comenta referitor la filmarea greselilor doar ca sa nu raspunda la acuzatii, sa nu uite ca magazinul este deschis publicului larg, deci e spatiu public, nu e spatiu privat. Daca vrea reguli stricte, sa-l inchida si sa faca comert doar pentru personalul lor privat, nu pentru toata populatia.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.