• Înregistrarea documentelor cu un singur click, mesagerie directă și timp valoros economisit
• Acces permanent gratuit, pentru toți utilizatorii ecosistemului SmartBill
Sute de mii de documente sunt emise zilnic, de către mii de companii din România. Iar procesul de înregistrare manuală a acestora înseamnă și mai mult timp valoros, ce ar putea fi folosit mai productiv. SmartBill rezolvă această problemă printr-o nouă soluție digitală, disponibilă din această lună tuturor celor 50.000 de antreprenori care fac parte din ecosistem: Rețeaua SmartBill.
SmartBill evoluează, astfel, și le oferă abonaților transfer instant de documente, ce pot fi înregistrate cu un singur click sau trimise înapoi pentru revizuire printr-un simplu mesaj. Asemănător cu principiul unei rețele sociale, Rețeaua SmartBill facilitează comunicarea între companii prin stabilirea unei conexiuni directe, ce este validată odată cu acceptarea primului document trimis de către un furnizor spre client. Odată realizată conexiunea, următoarele documentevor putea fi trimise și preluate automat, salvând tot timpul petrecut altfel cu înregistrărimanuale, fie că este vorba de cheltuieli sau recepții.
„Pentru noi, cei din SmartBill, interconectivitatea înseamnă, înainte de orice, viziune și definește mediul de business pe care ne străduim să îl construim în România – sănătos, în pas cu tehnologia și sigur, facilitând fluxul de informații dintre participanții la operațiunile de business prin intermediul automatizării, economisind astfel timp prețios antreprenorilor și permițând eliminarea task-urilor repetitive manuale”, spune Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill.
Avantajele sunt și mai mari dacă antreprenorii folosesc soluția de Gestiune și înregistrează NIR-uri, deoarece nu mai trebuie introduse produs cu produs, ci sunt preluate integral la transmiterea prin Rețea. În plus, pentru ca managerii să aibă permanent o imagine de ansamblu asupra actelor, o notificare este trimisă către aceștia de fiecare dată când au loc acțiuni prin intermediul platformei. Astfel, vor ști mereu ce documente trebuie înregistrate sau care prezintă anumite probleme, ce operațiuni sunt efectuate pe ele, chiar și când sunt lucrate de către colegi, iar orice acțiune realizată pe un document, în special dacă sunt necesare revizuiri, este vizibilă ambilor parteneri.
De asemenea, pentru că toate operațiunile au loc prin SmartBill, riscul de a fi pierdute acte este eliminat, iar identificarea lor în gestiune se face cu o simplă căutare, la fel ca pe Internet.
Adoptarea Rețelei SmartBill este gratuită pentru toți utilizatorii ecosistemului, iar utilizarea platformei nu va implica niciodată costuri suplimentare.
Despre SmartBill
• Dezvoltat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, SmartBill este în prezent cel mai utilizat și cel mai apreciat program de gestiune și facturare de pe piața din România, cu peste 50.000 de clienți în cloud.
• SmartBill se adreseaza unei plaje mari de afaceri, de la PFA-uri, companii mici si mijlocii, și până la multinaționale, din toate domeniile de business. Prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 2.000.000 de facturi și se factureaza peste 12 miliarde de euro anual.
• În 2016, SmartBill a beneficiat de o investiție de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și Gecad Ventures, care au preluat printr-o operațiune de majorare de capital peste 30% din părțile sociale.
• În 2019, grupul norvegian Visma a preluat jumătate din companie, dar fondatorii păstrează controlul
• Compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 15.000.000 de lei, fiind unul dintre cei mai importanți jucători din piața softurilor financiar-contabile.
Lasă un comentariu