Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public al Municipiului Arad şi cel privind Regulamentul de organizare și funcționare a parcărilor de reședință au suferit mici modificări, informează Primăria într-un comunicat de presă.
În timpul procedurii de transparență, atât SC Recons S.A, cât şi Direcția Generală Poliția Locală, Serviciul Circulație pe Drumurile Publice și Parcări 3 au făcut propuneri pentru completarea și modificarea proiectelor iniţiale.
„Asfel, la solicitarea societăţii care administrează parcările cu plată, «Parcul Sfânta Maria (fostul 23 august)», a fost exclus din zona B de taxare, iar articolul 13 alin. (5) a fost completat astfel că nu numai în cazul instituţiilor publice ci şi în cazul persoanelor juridice care au sediul sau punct de lucru pe B-dul Revoluţiei «abonamentul se eliberează pe o stradă adiacentă aflată în vecinătatea sediului». Tot ca o noutate, controlul respectării prevederilor Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată, întocmirea notelor de constatare şi încheierea proceselor verbale de constatare şi sancţionare va fi efectuată de către agenţi constatatori, împuterniciţi ai primarului Municipiului Arad. În schimb poliţiştii locali vor controla respectarea prevederilor Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor de reședință”, se mai arată în comunicat.
Începând de joi, 16.11.2017, formele actualizate ale celor două regulamente sunt afişate la intrarea în Primăria Municipiului Arad. Informaţii suplimentare pot fi solicitate între orele 8,00 – 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5. Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste documente, spun reprezentanții municipalității. Proiectele de hotărâri în cauză sunt diponibile pentru consultare pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro, secțiunea „Proiecte de hotărâri”.
Lasă un comentariu