IPJ Arad a dat publicității informații privind eliberarea certificatelor de cazier judiciar în perioada 30.03.2020 – 30.04.2020, cu posibilitate de prelungire.
Cererile pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar vor fi depuse doar online, pe adresa de e-mail cazier@ar.politiaromana.ro sau pe fax, la numărul 0257/207.118.
Cererile se pot descărca de pe adresa : https://ar.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte/cazier-judiciar-eliberare-cazier, se completează și semnează (scanare / fotocopiere după semnare), după care se transmit online, însoțite de documentele aferente (act de identitate în termen de valabilitate/acte specifice persoane juridice), cu exprimarea clară a motivului solicitării certificatului de cazier.
Adeverinţele pentru integritate comportamentală vor fi solicitate de către instituţiile din sistemul de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice altă entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copiii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, conform art. 18 alin. 3 din Legea nr.118/2019, fără îndrumarea cetăţenilor la sediul poliţiei (online pe adresa cazier@ar.politiaromana.ro sau fax 0257/207.118).
Eliberarea certificatului de cazier judiciar și de integritate comportamentală se face dor la ghișeul IPJ Arad după 24 de ore (calculate pentru zilele lucrătoare) de la înregistrarea cererii trimise prin e-mail/Fax, la poliție, după următorul program:
Luni, Marţi, Joi : 830-10; 1430-1530
Miercuri : 830-10; 1430-17
Vineri : 830-10; 13-14
Se sistează eliberarea certificatelor de cazier judiciar persoanelor fizice/juridice la Poliția orașelor Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Sebiș și Sântana (cu excepția urgențelor), documentele fiind eliberate DOAR la reședința I.J.P. ARAD (strada Vârful cu Dor 17-21).
Cererile nu vor fi trimise la Direcţia Cazier Judiciar, Statistică şi Evidenţe Operative din cadrul I.G.P.R. pe adresa cazier@politiaromana.ro sau la I.P.J. Arad la adresa cabinet@ar.politiaromana.ro
Hotărârea CSAT nr. 30 din 16.03.2020, respectiv a Anexei nr. DSN1/445 din 16.03.2020 privind PLANUL DE ACŢIUNE la instituirea stării de urgenţă- Capitolul II, art. 14 – „Se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă”.
Lasă un comentariu