PSD Arad critică faptul că liberalii arădeni au refuzat, săptămâna trecută, propunerea lor ca membrii în consiliile de administraţie şi în adunările generale ale acţionarilor să nu fie remuneraţi pentru activitatea lor.
Social democrații spun că Aeroportul Internațional Arad „se bucură” în continuare de o conducere ineficientă, dar bine plătită, în contextul în care „pe aeroportul arădean zboară doar păsările”.
„Prin atitudinea de care a dat dovadă echipa lui Falcă şi Cionca nu a făcut altceva decât să dea startul la o nouă ciolaniadă, de natură să le suplimenteze consilierilor liberali veniturile individuale lunare cu mii de lei. Vehemenţa cu care s-au opus propunerii noastre, lăcomia şi competiţia bolnavă de a prinde un loc cât mai în faţă, unul gras plătit, spune totul despre lipsa de altruism al acestei echipe”, afirmă deputatul PSD Dorel Căprar.
Acesta a oferit și un exemplu care să-i confirme spusele. „Consilierii PNL Cristian Feieş şi Garofiţa Popa vor încasa lunar câte 1.250 ron, echivalentul salariului unui arădean care lucrează în fabricile din zona industrială, doar pentru a face figuraţie într-o adunare generală a acţionarilor sau un consiliu de administraţie al unei instituţii ce produce doar himere, dar în schimb înghite bani publici la greu. Nu cred că mai are nimeni nicio îndoială că populaţia acestui judeţ a fost înşelată în mod grosolan de conducerea liberală a CJA printr-un contract fantomă, de fapt inexistent, cu un operator de zbor şi o investiţie inutilă de 2 milioane Euro”, mai spune Dorel Căprar.
Anual, Aeroportul din Arad înghite cca 5 milioane de Euro, din care 60% sunt doar cheltuielile cu salarizarea, spune liderul grupului PSD-ALDE din Consiliul Local Municipal Arad, Adrian Todor.
„Vă spun eu cât înghite anual Aeroportul din Arad pentru liniştea de mormânt ce îi caracterizează activitatea, 5 milioane de Euro din care 60 % sunt doar cheltuieli de salarizare. Locul unde timpul a împietrit în loc, iar Dan Bălăcel domneşte peste o colecţie de piste goale, de pe care se ridică în zbor doar păsările cerului (…). Mă întreb cum poate Consiliul Judeţean Timiş să gestioneze strategic relaţia cu companiile ce operează zboruri de pe aeroportul din Timişoara, în condiţiile în care la 1 septembrie Ryanair a lansat șapte noi destinații spre care pot zbura direct pasagerii care se îmbarcă la AIT: Berlin, Bruxelles, București, Düsseldorf, Frankfurt, Londra și Milano. Să mai amintesc că estimările arată o mobilitate a aproximativ 600.000 de pasageri în prima etapă de dezvoltare, iar noua bază din Timișoara, cu o aeronavă alocată și o investiție de 100 de milioane de dolari va susține 450 de locuri de muncă la aeroportul din capitala Banatului.
Şi aici se naşte iar o întrebare legitimă, de ce a plecat în 2008 Ryanair din Arad ? Cine era la butoane la Consiliul Judeţean în acea perioadă, nu oare tot echipa PDL-PNL care ştie doar un singur lucru, să arunce cu bani publici în timp ce serveşte arădenilor minciuni pe fondul ineficienţei administrative şi a clientelismului politic”, mai precizează Adrian Todor.
Lasă un comentariu