Social Media și fotografiile merg mână în mână, dar se poate vorbi oare despre anumite reguli care trebuie urmate pentru a obține cât mai multe avantaje atât de la fotografie, cât și de la spațiile sociale?
Postările de pe mediile sociale ar trebuie acompaniate de fotografii de bună calitate, astfel încât să rezulte un cuplu armonios, care se completează perfect. Orice combinație greșită ar putea fi în detrimentul activității pe pagina socială, precum și în detrimentul reputației și percepției brandului pentru care ați muncit atât de mult să îl clădiți.
Pentru că deja paginile de socializare sunt pe deplin folosite și nu mai au secrete, utilizatorii devin din ce în ce mai selectivi, așa că este suficient un singur dezacord și brandul poate avea mult de suferit. O primă regulă ar fi să postați fotografii în timp real sau cât se poate de repede. Social Media este caracterizată de rapiditate și, prin urmare, tot conținutul pe care îl distribuiți trebuie să fie imediat. Nu are niciun rost să discutați despre ceva care s-a întâmplat cu afacerea dumneavoastră acum trei săptămâni. De exemplu, dacă organizați un eveniment sau ați fost invitat la un eveniment, aveți nevoie de fotografii ale evenimentului – fotografii profesionale care să vă surprindă afacerea, pe cineva din echipă care ține un discurs, echipa acceptând un premiu sau orice alt lucru interesant care s-a întâmplat și considerați că trebuie distribuit. Postați aceste fotografii în timpul evenimentului sau cât mai curând posibil. Vor avea un impact uriaș asupra tuturor celor care vă urmăresc activitatea.
Nu se poate sublinia suficient de mult cât de importantă este calitatea fotografiilor. Analizați întotdeauna compoziția fotografiei cu atenție și găsiți cel mai bun unghi. Pentru fotografii de calitate superioară puteți apela la Studio Foto Timișoara. Gândiți-vă că în prezent Social Media este saturată cu fotografii frumoase cu tot felul de lucruri. Pentru a face o impresie, trebuie să găsiți unghiul unic, să folosiți cea mai bună lumină și să vă asigurați că fotografia este de o calitate ridicată. Dacă obțineți fotografii neclare și întunecate, scăpați cât mai repede de ele.
Un alt aspect fundamental constă în folosirea cumpătată a cuvintelor. Pe măsură ce Social Media a evoluat, cuvintele nu mai predomină scena, așa că în prezent consumatoii au ajuns să favorizeze fotografia și videoclipurile. Prin urmare, însoțiți orice fotografie cu un scurt text explicativ, folosind cel mult o propoziție. Fotografia ar trebui să explice tot ceea ce ați fi dorit să demonstrați prin cuvinte.
În cele din urmă, nu postați prea des. Chiar dacă dețineți 20 de fotografii frumoase pe care doriți să le publicați, iar cei care vă urmăresc sunt din ce în ce mai mulți la număr, nu fiți tentat să postați prea des sau să publicați toate cele 20 de fotografii. Surprinzător sau nu, dacă veți publica imagini într-un ritm mai puțin frecvent, vor avea un impact mai mare asupra celor care vă urmăresc și vor asigura un angajament mai îndelungat.
Lasă un comentariu