Autostrada Arad – Nădlac, într-un con de umbră?

Autostrada Arad – Nădlac, într-un con de umbră?

Finalizarea autostrăzii Arad – Nădlac ar fi intrat într-un con de umbră odată cu desemnarea lui Ioan Rus ca înlocuitor al lui Dan Şova la Ministerul Transporturilor. Cel puţin aşa zice gura lumii cea slobodă, care cleveteşte vrute şi nevrute.

Astfel, dacă ar fi să dăm crezare folclorului politic, atunci priorităţile lui Ioan Rus sunt legate mai degrabă de tronsonul Piteşti – Curtea de Argeş – Sibiu, legătura cu cel mai ridicat trafic de marfă din România, care susţine platformele industriale de la Sibiu, Sebeş, Craiova, Piteşti şi Râmnicu Vâlcea, dar ar crea şi o legătură rapidă cu litoralul românesc.

Desigur că noi nu credem asemenea bârfe, dar nici nu le putem trece cu vederea!

  1. Cum sa treaca intr-un con de umbra cand se lucreaza pe un tronson iar celalalt e in licitatie? Orice ar face nu poate grabi lucrurile pe Sibiu-Pitesti pentru ca acolo mai trebuie facute studii si alte „hartogaraie” pana cand sa se ajunga efectiv la lucrul in teren.

    Raspunde
  2. Pierd fondurile daca nu continua…nu cred ca o vor lasa de izbeliste.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.