Lanţul de supermarketuri Aldi Sud a decis să scoată de pe piaţă un săpun lichid, de teamă că eticheta acestuia ar putea ofensa musulmanii. Măsura vine în condiţiile în care Europa se confruntă cu un risc de atentate sporit după atacurile teroriste din Franţa, iar în Germania au loc o serie de proteste anti-islam.
Eticheta produsului ar fi trebuit să evoce Orientul exotic, printr-o moschee, o lanternă şi un şirag de mătănii.
Compania germană s-a trezit în mijlocul unei controverse după ce mai multe persoane au început să posteze mesaje pe site-ul Aldi, în care se declară „şocaţi” că săpunul lichid săpunul lichid Ombia 1001 Nopţi a primit o etichetă ce ilustrează o moschee. Unii spun că moscheea nu are ce căuta în baie, alţii că moscheea înseamnă demnitate.
În urma plângerilor, managerii Aldi au decis să scoată de pe piață produsul, numai că prin această decizie, au reușit să-i nemulțumească pe clienţii non-musulmani, care doresc revenirea produsului pe rafturile supermarketurilor.
După retragerea produsului „ofensator”, clienţii non-musulmani au reacţionat cu mânie pe Facebook, unde au cerut reintroducerea produsului. Discuţiile au fost, ulterior, şterse de pe pagina de Facebook a companiei.
Foto: rt.com
Lasă un comentariu