Aplicația URBY centralizează și recomandă evenimentele și ofertele de Sărbători din Arad.
Urby a devenit, în doar câteva săptămâni, asistentul personal în organizarea timpului liber pentru sute de utilizatori din Arad. Recent lansată, Urby este deja prezentă în 16 orașe din România. Cei care rămân în oraș de Sărbători, dar și cei care au ales Arad ca destinație de vacanță, vor afla, cu ajutorul URBY, toate petrecerile, evenimentele și ofertele locale de sezon. În luna decembrie, utilizatorii vor descoperi că unul dintre cele mai interesante locuri pentru petrecerea vacanței de iarnă poate fi chiar „urbea” lor.
„Am creat URBY pentru a ajuta utilizatorii să se bucure pe deplin de viața în orașul lor. În Arad se întâmplă multe lucruri incitante, mai ales de Sărbători. URBY va ajuta utilizatorii să afle toate evenimentele și ofertele de sezon, și, în același timp, să le găsească ușor pe cele relevante pentru ei. Am creat deci o categorie specială a activităților de Sărbători, care este, deja, cea mai frecvent accesată din aplicație. Arad este printre primele orașe în care ne-am lansat și pentru că aici există o viață socială și culturală intensă. Uneori, însă, și acest beneficiu are un revers – acela că oamenii se descurajează căutând în abundența de oferte și simt nevoia unui instrument care să le orienteze alegerea către oportunitățile pe care le preferă. URBY se extinde datorită implicării utilizatorilor – indivizi și business-uri, deopotrivă. Susținem și afacerile locale, ajutând organizatorii de evenimente și furnizorii de servicii să se promoveze și să comunice direct cu publicul din orașul lor. Astfel, sperăm să dăm o șansă în plus inițiativelor locale din cultură, divertisment, social, sport și dezvoltare personală, precum și să creștem atractivitatea orașelor din aplicație atât față de locuitorii lor, cât și față de turiști”, a spus Ionuț Munteanu, CEO URBY.
La doar trei luni de la lansare, aplicația a listat peste 13.000 de evenimente, are peste 7.500 de utilizatori și 500 de afaceri locale înscrise.
URBY include, momentan, următoarele orașe: Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Timișoara și Tîrgu Mureș. URBY este prezentă deja și în orașe din Olanda și Germania, cu planuri de extindere în Franța și Marea Britanie.
Disponibilă gratuit pentru utilizatorii de Android și iOS, aplicația prezintă, într-un mod organizat și integrat, evenimente culturale, sociale, sportive, activități de familie și dezvoltare personală, servicii și locuri. De asemenea, URBY este o oportunitate de promovare pentru furnizorii locali de servicii care își pot crea un cont în cadrul aplicației, cu posibilitatea de a accesa instrumente suplimentare de marketing, achiziție și fidelizare a clienților.
„Sunt utilizator din primele zile ale lansării aplicației și i-am văzut evoluția continuă. URBY este o aplicație intuitivă, bine structurată, actualizată, utilă atunci când am nevoie să găsesc recomandări de locuri pentru ieșit în oraș sau evenimente la care să ajung. Da, îți salvează timp prețios să ai tot ce îți trebuie la un click distanță”, a spus Anda, unul din primii utilizatori ai aplicației.
URBY reduce volumul uriaș de informație din social media și alte canale online și folosește algoritmi de inteligență artificială pentru a prezenta ceea ce contează pentru utilizator, în funcție de domeniile sale de interes, locurile și evenimentele pe care le preferă. De asemenea, adaugă contribuția editorilor și a utilizatorilor, care clasifică și recomandă cele mai în vogă activități.
Mai mult decât un city guide pentru turiști, URBY este un asistent personal al ieșirilor în oraș pentru locuitori și rezidenți, un instrument menit să încurajeze socializarea, descoperirile culturale, inițiativele locale, să crească atractivitatea destinațiilor urbane și să îmbogățească relația dintre omul modern și orașul său.
Despre Eventya Co
Eventya Co, companie cu capital integral românesc, cu sediul în Sibiu, activează de peste patru ani în piața de aplicații mobile dedicate orașelor și destinațiilor turistice pentru țări precum România, Olanda, Scoția și Malta.
Echipa Eventya Co. a dezvoltat aplicația URBY, care integrează evenimentele și ofertele locale din mai multe orașe. Proiectul a fost selectat în MVP Academy, programul de accelerare pentru start-up-urile din domeniul tehnologiei, unde a reușit să obțină o investiție de 300.000 Euro. De asemenea, URBY a câștigat premiul pentru cel mai bun pitch la Cluj Tech Fest, locul 2 la „Best Travel Application”, oferit de eTravelAwards, și s-a numărat printre finaliștii Startup Spotlight, competiție care selectează cele mai bune startup-uri europene pentru a susține un pitch în cadrul conferinței internaționale How to Web.
Lasă un comentariu