Suporter Club UTA a luat săptămâna aceasta o decizie majoră în lungul drum spre normalitatea care ar trebui instalată în ceea ce privește clubul fanion al Aradului.
Astfel, așa cum era de așteptat, Suporter Club UTA a decis retragerea dreptului clubului AFC UTA de a mai folosi marca „UTA” în scopuri comerciale. Mai mult decât atât, va crea o aplicație mobilă care va propulsa UTA, din acest punct de vedere, în elita europeană a cluburilor.
Iată comunicatul de presă cu măsurile luate de Suporter Club UTA:
„Suporter Club UTA a luat, în urma Adunării Generale a membrilor – eveniment care a avut loc marți seară, una dintre cele mai importante decizii din ultimii ani, și anume, retragerea dreptului clubului AFC UTA de a mai folosi marca „UTA” în scopuri comerciale.
Decizia Suporter Club UTA a fost luată cu o majoritate covârșitoare de voturi ”pentru”, niciun vot împotrivă și doar două abțineri. Rezultatul votului vine ca urmare a neregulilor sesizate atât de noi, cât și de mass-media, nereguli din care reiese destul de clar faptul că persoana care conduce clubul UTA și acoliții săi se îmbogățeau pe spatele, pe buzunarul și pe sentimentele suporterilor utiști. Asta în vreme ce banii proveniți din vânzările de produse cu marca „UTA” ajungeau în firma lui Alexandru Meszar și nu direct în conturile clubului, așa cum spera fiecare fan care a achiziționat un tricou, o șapcă, o bluză sau măcar un pix din magazinul oficial. Pe aceste considerente, noi, Suporter Club UTA, entitate deținătoare a acestor drepturi privind marca „UTA”, am luat decizia de a nu-i mai lăsa pe acești indivizi să-și umple buzunarele pe spatele fanilor.
Totodată, dovedim din nou că Suporter Club UTA are în vedere, în primul rând, interesele echipei și ale fanilor deopotrivă, astfel că, tot în Adunarea Generală s-a decis și preluarea acestor activități de tip fan-shop și deschiderea unui nou magazin dedicat suporterilor. Ne-am propus încă din capul locului să venim către fani cu produse de o mai bună calitate la prețuri mai bune. De asemenea, fiindcă transparența este primordială, ne-am propus ca banii strânși de pe urma vânzărilor din noul fan-shop să fie folosiți, cu precădere, pentru centrele de copii și juniori ale clubului UTA și să nu mai ajungă pe mâinile indivizilor care i-au deturnat până acum.
Un alt aspect important decis și care vine la pachet cu decizia de retragere a dreptului clubului AFC UTA de a mai folosi marca „UTA” în scopuri comerciale, face referire la notificarea pe care Suporter Club UTA, împreună cu avocații cu care colaborăm, o vom transmite în cel mai scurt timp pe adresa clubului și a firmelor care folosesc în acest moment marca „UTA” în scop comercial. Notificarea le va pune acestora în vedere faptul că nu vor mai avea acest drept. Și, pentru a arăta că suntem de bună credință, le vom acorda acestora două luni de zile în care să vândă produsele avute pe stoc în acest moment.
Nu în ultimul rând, Suporter Club UTA a pregătit și câteva surprize pentru fani, iar aici vorbim despre noul magazin dedicat suporterilor, care va funcționa atât fizic, într-o locație surpriză, cât și online. Totodată, suporterul utist va avea la dispoziție o aplicație mobilă dedicată, una cum puține cluburi de fotbal din Europa au și, cu singuranță, peste tot ce a avut vreodată o echipă din România. O aplicație extrem de bine pusă la punct și în cadrul căreia fanii vor avea parte de tot ce au nevoie pentru a fi la curent cu prezentul, viitorul și cu istoria clubului mult îndrăgit.
Toate aceste surprize vor fi anunțate și detaliate oficial, într-o conferință de presă ce va precede lansarea acestor proiecte.
Pentru noi doar UTA contează!
UTA liberă!
Suporter Club UTA”
Lasă un comentariu