UTA, o jumătate de mall și o jumătate de sponsorizare

UTA, o jumătate de mall și o jumătate de sponsorizare

UTA a anunțat că are un nou sponsor, începând din această toamnă. Este vorba despre Atrium Mall, despre care antrenorul Mircea Rednic afirma, nu de mult, că este „o jumătate de mall”.

Pe undeva, se dovedește că antrenorul Mircea Rednic a avut dreptate când a făcut celebra afirmație, care la vremea respectivă i-a scandalizat pe câte unii, pe ici, pe colo. I-a scandalizat, dar nu tare. Sau, nu îndeajuns de tare. Așa se face că, iată, acum, Atrium Mall se alătură celui mai cunoscut brand al Aradului. E drept că suma (12.000 de euro, dacă bine am înțeles) nu e una amețitoare, demnă de un asemenea sponsor, dar dacă vine de la „o jumătate de mall”, atunci așa și e sponsorizarea. Totuși, numele Atrium Mall nu va apărea pe echipamentul de joc al echipei, după cum a subliniat Codru Grădinariu, directorul sportiv al clubului. Poate de la anu’, dacă „jumătatea de mall” se va dovedi mai generoasă…

Una peste alta, acceptarea și anunțarea cu surle și trâmbițe a unei sponsorizări în urma căreia UTA se alege cu o sumă derizorie trădează disperarea financiară a unui club care trăiește de la o zi la alta, fiind ținut în viață de suporteri, prin abonamente și bilete, și de administrația locală, prin alocarea de bani publici.

P.S. Să zică domnul Rednic ceva și de AFI!

  1. jenant. penibil! sunt persoane fizice care au dat mai mult decat mallul lui peste prajit.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.