Acest domeniu a fost discutat în Parlamentul European în cadrul Pachetului de mobilitate chiar înaintea finalizării mandatului anterior.
Din păcate, lucrurile au fost făcute extrem de repede, fără perioadele necesare pentru studii ample și fără discuții consistente cu factorii interesați. Transportatorii români, dar și cei din alte țări ale estului Europei, cei mai interesați în realizarea unei legislații corecte nu au avut suficient de mare reprezentativitate pentru a-și putea face auzite opiniile.
Vlad Botoș, europarlamentar USR Arad: „Această sesiune euro-parlamentară a început într-o notă de rezonabilitate. După toate eforturile depuse de asociațiile transportatorilor din România suntem tot mai mulți europarlamentari români informați asupra punctelor nefavorabile și am generat discuții ample cu ceilalți colegi din alte țări asupra acestui Pachet de mobilitate.
O veste bună pe care putem să o dăm transportatorilor români este că în acest moment colegii din comisia de specialitate discută despre două variante: fie rediscutarea punctelor problematice, fie anularea întregului pachet și reluarea procesului de la zero.Suntem aici pentru a reprezenta interesele României și vom face tot ce ne stă în putință pentru a realiza aceasta.”
Lasă un comentariu