Consiliul Județean Arad a făcut un bilanț al drumurilor județene modernizate în ultimii ani.
Astfel, totalul drumurilor județene înnoite de Consiliul Județean Arad (CJA) în ultimii ani ajunge la peste 800 de kilometri.
Celor 200 de kilometri de covoare asfaltice nou – nouțe, realizate în ultimii ani, li se adaugă cei 644 de kilometri de drumuri județene modernizate de Consiliul Județean Arad. Acestora li se vor adăuga, anul acesta, încă 28 de kilometri de covoare asfaltice. Astfel, totalul drumurilor județene înnoite de Consiliul Județean Arad în ultimii ani ajunge la aproximativ 875 de kilometri, o performanță incredibilă pentru o administrație publică din România., spune conducerea instituției.
Cei 28 de kilometri de covoare asfaltice care vor intra în lucru anul acesta sunt pe traseele: Bocsig-Beliu, Drumul Național 7 – Semlac, interiorul comunelor Semlac și Șeitin, interiorul satului Mădrigești, Săliștea – Cărand, interiorul comunei Gurahonț până la drumul național 79A.
În aceste zile se finalizează și covorul asfaltic din Zimand, de la intersecția cu drumul național până la calea ferată.
„Ne apropiem de 875 de kilometri de drumuri județene modernizate, respectiv în curs de modernizare, în județul Arad, în ultimii ani! Știu că este foarte mult, și noi am numărat și apoi am renumărat, să fim siguri că nu greșim. Este, fără îndoială, o performanță și profit de ocazie să le mulțumesc tuturor celor care au muncit pentru ea, de la colegi din Consiliul Județean la primarii care au urmărit, alături de noi, progresul și calitatea lucrărilor”, a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.
Dacă modernizarea drumurilor județene s-a realizat în cea mai mare parte din fonduri europene, realizarea covoarelor asfaltice a fost susținută din bugetul Consiliului Județean. Soluția aplicării covoarelor asfaltice s-a aplicat pe drumurile județene cu trafic greu mai puțin intens.
Foto: Arhivă, caracter ilustrativ
[…] Citeste continuarea pe newsar.ro […]
[…] Citeste articol integral Sursa & Foto Credit- “newsar.ro” […]