Focarul virusului Zika, prezent în tot mai multe țări, a determinat constructorul auto Tata Motors din India să retragă numele „Zica” dat uneia dintre mașinile sale prezentate la târgul auto din New Delhi.
„Prin empatie cu dificultățile provocate recent de focarul virusului Zika într-un mare număr de țări, Tata Motors, în calitate de companie social responsabilă, a decis să pună un alt nume autoturismului”, a informat compania auto care deține și mărcile Jaguar și Land Rover.
Tata Motors va anunța în câteva săptămâni numele noului său model cu cinci uși „Zica” – un acronim de la „Zippy Car”.
Lansarea oficială va avea loc după ce autoturismul va fi rebotezat și după ce se vor realiza schimbările necesare de imagine și reglementare. Automobilul „Zica” era promovat sub sloganul: „Ceea ce ne conduce din interior este ceea ce ne face inteligenți”.
Tata Motors, care aparține grupului Tata, a generat venituri de peste 42 de miliarde de dolari în anul fiscal 2014-2015 și are peste opt milioane de automobile în circulație pe rutele din India, potrivit datelor de pe site-ul companiei.
Lasă un comentariu