Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative (ULAL) Arad anunţă organizarea unui nou curs de administrator de imobile, care se va desfăşura în perioada 19 – 31 mai 2014.
Cursul este susţinut de specialişti în domeniu, în vederea susţinerii de către absolvenţii acestuia a atestării la Primăria Arad.
Cursanţii vor fi pregătiţi în legislaţia tehnică de specialitate locativă, finanţe-contabilitate, legislaţie economico-administrativă şi dreptul muncii.
În cadrul cursului se vor desfăşura activităţi practice de documentare, aplicaţii în vederea pregătirii administratorilor pentru rezolvarea tuturor problemelor şi activităţilor ce se desfăşoară periodic într-o asociaţie de proprietari. Cursanţii vor primi, în integralitate, legislaţia ce reglementează activitatea asociaţiilor de proprietari şi formularistica specifică asociaţiilor ce conduc evidenţa în partidă simplă.
„În viitoarele lor atribuţiuni, în principal, administratorii vor avea printre obligaţii gestionarea bunurilor materiale şi băneşti ale asociaţiei, asigurând managementul de proprietate, efectuarea formalităţilor angajarii contractelor cu furnizorii şi prestatorii de servicii, urmărirea derulării contractelor, asigurarea cunoaşterii şi respectării regulilor privitoare la proprietatea comună, alte obligaţii şi responsabilităţi stabilite prin fişa postului de comitetul executiv al asociaţiei”, a declarat Dorina Lupşe, preşedintele ULAL Arad.
Înscrierile se fac la sediul ULAL Arad de pe strada Ştefan Cicio Pop, nr. 7, sau telefonic, la numărul 0257/285053.
Lasă un comentariu