Primăria municipiului Arad are o nouă organigramă care este în curs de avizare la București. Potrivit primarului Gheorghe Falcă, se va înființa un nou compartiment: Corp de control monitorizare servicii de utilități publice și control de infrastructură, prin care Primăria va verifica atât calitatea, cât și funcționarii.
Primarul Aradului a vorbit astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, despre deficitul de personal din cadrul Primăriei și concursurile aflate în derulare pentru anumite posturi. Se caută specialiști în domeniul tehnic, în infrastructură, cât și juriști. În total sunt 136 de posturi vacante, iar pe site-ul Primăriei se găsesc mai multe informații privind concursurile.
„Potrivit Legii salarizării, în administrația locală pot crește salariile la propunerea primarului. Nu o să realizez însă acest lucru luna aceasta când se va aproba organigrama, ci îl voi avea în discuție cu compartimentele din primărie în următoarele 3-4 luni, dar trebuie să fim sinceri că acolo unde avem un deficit de personal, acesta se poate rezolva prin aducerea unor oameni din cadrul primăriei cu o salarizare mai mare. Deficitul de personal din Primăria Arad este mare, avem 136 de posturi vacante, deoarece nu exista o prea mare atractivitate din cauza salarizării și a responsabilității. Acum noi putem să compensăm cu o salarizare corectă în punctele deficitare care sunt puncte cheie. După aprobarea acestei organigrame dăm drumul la concursuri pe anumite zone, care sperăm să atragă cât mai mulți specialiști, care vor avea o salarizare mult mai bună. Chiar acum avem în derulare cinci concursuri, adică 12 posturi, la Direcția Tehnică la zona de infrastructură, precum și în domeniul achizițiilor publice, unde ne interesează juriști specializați în licitații publice”, a spus Gheorghe Falcă.
ar fi bine sa analizati activitatea angajatilor si sa-i redistibuiti conform noii organigame fiindca si asa sunt foarte multi si multi nu fac nimic