ANAF le recomandă contribuabililor să apeleze în continuare la mijloacele de comunicare la distanţă

ANAF le recomandă contribuabililor să apeleze în continuare la mijloacele de comunicare la distanţă

Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã (ANAF) recomandã ca interacțiunea contribuabililor cu instituția sã se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanțã.

Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a rãspunde solicitãrilor și întrebãrilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituționalã, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email.

În plus fațã de acestea, având în vedere cã liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în aceastã perioadã, se  recomandã utilizarea serviciului de asistențã telefonicã Call Center șia Formularului de contact.

Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competențã a ANAF,  apelați Call Center la numãrul de telefon 031.403.91.60.

Specialiștii ANAF rãspund întrebãrilor dumneavoastrã în continuare, de luni pânã vineri, în intervalul orar 8,30 – 16,30.

Dacã toate liniile telefonice sunt ocupate reveniți, deoarece reprezentanţii ANAF fac toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastrã.

O alternativã la fel de facilã pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitãrile sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate iar rãspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numãrul de înregistrare este generat automat.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

În contextul îmbunătăţirii comunicării la distanţă, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Arad pune la dispoziţia contribuabililor persoane fizice şi juridice, adresa de e-mail: Registratura.AJFP.AR@anaf.ro

În final ANAF le reaminteşte contribuabililor cã obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuatã prin internet banking sau ghiseul.ro.

Loading...

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.