Anunţul de ULTIMĂ ORĂ de la Kaufland care VIZEAZĂ TOŢI CLIENŢII

Anunţul de ULTIMĂ ORĂ de la Kaufland care VIZEAZĂ TOŢI CLIENŢII

Kaufland România a făcut astăzi un anunţ interesant pentru clienţii săi din întreaga ţară.

Astfel, în plină vară, Kaufland România le propune clienților săi o nouă abordare, printr-o campanie derulată în cadrul unui proiect naţional.

Este vorba de campania „Trăiește fresh”, un concept bazat pe un stil de viață sănătos ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață.

Cu ocazia acestei campanii, Kaufland România lansează un proiect la nivel național, adresat tuturor românilor: platforma digitală www.traiestefresh.ro, unde cititorii vor putea găsi în permanență invitații la noi provocări și experiențe trăite pentru prima dată în viață: sfaturi și lucruri mai puțin știute despre rolul alimentelor proaspete în nutriție, oferite de dr. Șerban Damian, nutriționist, rețete culinare în combinații fresh marca Chef Foa și informații despre cum să ajungi la un stil de viață sănătos, împărtășite românilor de Andrei Roșu.

„Campania este o invitație adresată clienților noștri de a îmbrățișa un stil de viață fresh care presupune o nutriție echilibrată, sport, să privească fiecare zi drept un nou început, să fie deschiși la provocări și noutăți, să experimenteze ambiții și bucurii noi, să profite de prospețimea fiecărei zile, împărtășind această filosofie de viață cu familia și prietenii”, explică Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Și, pentru că a trăi fresh înseamnă a nu te teme de noi începuturi și încercări, clienții Kaufland România vor putea câștiga pe platformă peste 500 de premii aspiraționale și fresh constând în Experiențe pentru prima dată-n viață. Printre acestea se regăsesc excursii exotice, o călătorie cu familia în SUA, pentru a vizita Disney World și Universal Studios și o mașină electrică. Informațiile suplimentare vor fi disponibile pe www.traiestefresh.ro și pe kaufland.ro/facebook.

În ziua lansării platformei, cei trei ambasadori ai proiectului – Chef Foa, Andrei Roșu și dr. Șerban Damian – s-au aflat în magazinul Kaufland de pe strada Barbu Văcărescu, București, pentru a interacționa cu clienții, cărora le-au explicat importanța alimentelor, nutriției și a stilului de viață fresh, iar discuțiile au fost moderate de Cabral.

„În bucătărie, butonul de refresh este absolut necesar. Asta înseamnă să știi când e nevoie să îmbunătățești o rețetă, să cauți noi ingrediente sau condimente care să aducă preparatelor un twist inedit. A găti fresh înseamnă să faci asocieri proaspete de arome: un sos picant, un accent mentolat, o textură ușor crocantă”, a exemplificat Chef Foa ideea de fresh în gastronomie.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1200 de magazine în 7 țări.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.